...°°100 RaZlOgA iMa dA sE nApIjEm...Da oDeM iZ gRaDa, Da sE sAkRiJeM°°...

Objavljeno: 04.02.2007., nedjelja

***...HaPpY bIrThDaY...=))...***

Eeyy...ewo, ja opet pisem post...cudno...smijeh...pa, imam i razlog za to...
danas je mom best frendu Maricu rodendan...partysmokin...
tako, da je owaj post, recimo, poswecen njemu...smijeh...
pa, bio bi red da ja nes napisem za njega...rofl
pa, owako...

MARICU, SRETAN TI 17.RODENDAN, SWE NAJBOLJE TI ZELIM...PUNO, PUNO..NAJWISE...SRECE, ZDRAWLJA, LJUBAWI I...NARAWNO...SEXA...hahaha...(sala)...I SWEGA STA TI SRCE POZELI...!!!smijehpartysmokinroflthumbupyeswinknutzujonaughty...
By: Cass...dead...


Jos cu samo stawit jednu slikica za njega...
pa, ewo slikica:

Image Hosted by ImageShack.us


Ewo, to je to...waljda...a mi se pisemo...neam pojma kada...roflsmijeh...kad mi se bude dalo...greedy...
uziwajte mi swi...a, ja idem..
kiss & mah swima onima koji ga zasluzuju...hehehe...smijehcool...
Booooook...mahwavemahwavemahwave...

- 15:28 - Iznenadi Me, Reci Nešto Pametno... (149) - Printaj Post... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OpIs MoG bLoGaChA . . .
Pa, ovako...sve o mom zivotu, meni, mojim frendovima, starcima koji me jako zivciraju... mislim da je to to... ugl, o svemu sta mi padne na pamet da pisem...ugl, sami procijenite kakav je...

OwOlIkO wAs Je BiLo Od 10.01.2007.GoDiNe:

Counter
Get a Counter


Image Hosted by ImageShack.us

Ja InAcE Ne wOlIm NeKa PrAwIlA nA bLoGoWiMa, AlI mOlIm WaS:
nE SaLjItE mI LaNcE sReCE i SpAmOwE...!!! pLeAsE!!?!!

AkO sE zElItE dOpIsIwAt SaMnOm PrEkO mAiLa...MoJ mAiL jE: cass_7@net.hr

EvO mAlO pUzLiCa...PrObAj SlOzIt, NiJe TeSkO...






AnKeTiCa:








PaR sItNiCa O mEnI . . .
Image Hosted by ImageShack.us

¤Ime mi je Casandra, frendovi me zovu Cass, a brat Zora...
¤Imam 14 godina...
¤Rodena sam 9.9.1992...
¤Imam brata, polubrata i polusestru...
¤brat-Manuel(18), polubrat-Diaz(5.5), polusestra-Maja(10mj.)
¤U horoskopu sam djevica...
¤Imam puno frendova,
naj frend:Maric
naj frendica:Jaca
jos neki frendovi: Ivona, Ivy, Martina M, Ervina, Vanesa, Petra, Pepa, Ena, Dunja, Deva, Barby, Cuko, Munir, Senit, Luci, Zubo...
¤Volim cokoladu...
¤I svoje frendove...
¤Obozavam svoju simpu...
¤...subote...
¤tulumeeee...
¤I naravno proslavu Nove godine
¤I Badnju vecer...
¤Ne volim povrce...
¤I skolu...
¤Mrzim neke ljude...
¤par cura iz razreda...
¤glupe i umisljene ljude...
¤evo, to su neke stvari o meni, a bolje cete me upoznat kroz postove...

ChIcHy:

Image Hosted by ImageShack.us


JoS mAlO sLiKiCa:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Friendster

Friendster




Myspace

Myspace




Friendster

Friendster