< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Design by: NaTa=)

Opis bloga

pisat ćemo o mnogo umjetnosti....(knjiž , slikarstvo, i ta ekipa)




bedzevi.com,button,badges,priponke,Nisam ja, majke mi!



bedzevi.com,button,badges,priponke,Nisam ginekolog, ali mogu pogledati


Image Hosted by ImageShack.us


17 - Croatia - Par...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Breky
Gajo
Herman
Tomo
ROMan i Erik
Zelene mačke
Kika
Nea
Ivona
Vivi
Matea
Moana
Helly
Jelena
Lorena
In_ass

O nama

Dakle ovo je box posvećen našem opisu...k'o smo, šta smo, od kud smo....
...idemo skupa u razred već 3 godine....elektrotehnička škola....ili kako su je sad preimenovali i produžili joj naziv...srednja škola za elektrotehniku i računalstvo....3.c razred...ako vas ša zanima imat ćete tu naše adrese na koje ćete moć bit u kontaktu sa nama...


Breky
ono na što prvo pomislis kad se probudis, što pogledom tražiš dok prolazis gradom, na što misliš cijeli dan, o cemu sanjaris, e to, baš to, nisam JA

msn: konfucije@hotmail.com

(slika će doć kasnije)......NE

Gajo
odite na moj blog....tamo vam je moj opis....link je box iznad...

msn: zavodnik_ri@hotmail.com

Naš moto: Jebe se meni!!!

Gluposti

PENISOVA ŽALBA
Postovana upravo, Ja, Penis, ovim putem zahtjevam povisicu, iz slijedecih razloga: Radim fizicki posao. Radim na velikim dubinama, bez ventilacije. Uvek mi glava srlja prva. Nemam prava na vikende, praznike i godisnje odmore. Radim u vlaznim uslovima, na povisenoj temperaturi. Ne placaju mi prekovremeno. Moj posao me izlaze zaraznim bolestima.
S postovanjem,
Penis.

ODGOVOR UPRAVE
Postovani g. Penisu, Nakon pazljivog pregleda vaseg pisma, uprava je odbacila vas zahtijev za povisicom, iz slijedecih razloga: Ne radite ni 8 sati dnevno. Umorite se i zaspite nakon kratkih perioda rada. Cesto ne slusate naredjenja uprave. Ne ostajete na naznacenim pozicijama i cesto posjecujete druge oblasti. Ne preuzimate inicijativu - treba vas dodatno stimulirati da bi poceli raditi. Radno mjesto je, kad vi odete, uvijek u kaosu. Cesto ne postujete neophodna sigurnosna pravila (nosenje zastitne odjece isl.). Otici cete u penziju mnogo prije nego sto napunite 65 godina. Stalno dolazite i odlazite sa radnog mjesta, noseci dve sumnjive vrece.
S postovanjem,
Uprava

srijeda, 11.06.2008.

Sretno izbačenje iz majčine utrobe(x2)

Da da necete vjerovat al tu je novi post i to jedan poseban post, pitate se zašto? Pa danas je Gajiću rođendan!!!!!!!!!!!!

ovaj post je za jednu živu legendu i da njega nema pol našeg razreda bi popadalo tako da svi koji posjete naš blog moraju ovo komat.....

Pa Gajiću svaka ti dala, sretan ti 18. rođendan i sve najbolje.... Pjevat ti neću.(sva sreća).... Hehe

- 21:53 - Komentari (3) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.