design made by: Jinxie™


< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

αjαjα

Myspace Emo Icons
Myspace Emo Icons
Frσzεn in †imε чεαrning fσrbiddεn ωishεs.
Dαmnεd αnd divinε.
Scαrs σf mч brσkεn kissεs
.


Myspace Emo Icons

I givε чσυ mч hεαr†...ρlεαsε dσn'† brεαk i†...

Myspace Eyes Icons

More Icons at IconKiss.com


More Icons at IconKiss.com

MySpace Icons
Myspace Icons

MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network








M3


Mч nαmε : Vαnεssα
Nicknαmεs : Hσnεч, *MαLεnα*, Nεssα...
Mч friεnds : Иikki, Mαricα, Čučα, CυLŁч i σs†αlε iz 8d...Vivi, †omε, Lσvrič, Rσbч, Lυnα, Njσfrα, Kσbilα, An†ε, Kυnjσ, Milε,Ninσ,GαLŁч...

četvrtak, 31.07.2008.

.............. So what ...........

3i bok...ai da se i ja malo javin...
Meni je super...Uzivan...
Uvik ima nekih sranja ali nis vazno tako da je to odlicno...
...hm...bar ih ja neman...
Bila je fjera,santos,tbf...
I tako to...kupan se normalno na Škveru...
Ekipa je ista ko i uvik samo nan svako malo dodje neki novi na neko vrime...
+++++++++++So what
Tako su do sad bili Nino,Gina,Fabian,Ivan i sad Andro...neznan mozda san nekog zaboravila al nema veze...
Praksu san bila odradila samo nisan ponila dnevnik na potpis ali iman ja vrimena...
+++++++++++So what
Neke su mi stvari sad malo jasnije nego prije...to je dobro...
Nesto san i prije sumnjala ali bar je potvrdjeno...
Znaci napreduje se...
Do sada se svasta izdogadjalo i bilo je do sad dosta zivo ljeto...
Ma sve je to dobro...
+++++++++++So what
I ca ono jos...aha da...
Jedna se osoba puno prominila,tj. odnos prema meni...
Tako da zna da mi je drago da se trudi...
Mozda to ne spominjen ali vidin...
...And I do care...
Mozda san se i ja jos malo prominila ali za ovo sigurno znan da je na bolje...to se ne vidi ali je...
+++++++++++So what
fino
I da...svi ki se pretvaraju da je nesto...ako ni...da se prestanu trudit...
Isto tako da ni...ako je...
+++++++++++So what

...Cause I'm not an ordinary girl...

+++++++++++So what
Neki bi tribali bit pametniji i pazit na to ca cinu...jer si cinu samo gore...i sebi i svima...
Tribali bi i malo manje pit...
Ali...
+++++++++++So what
Nekome malo previse njunjan...(sad ce svaki ki procita mislit da na njega mislin...)
Ali zna onaj na kog mislin...A ca cu kad moran...
Nisan se bas toliko prominila... wink
Ai ode ja sad...
+++++++++++So what
luv ya ...
uzivajte ko ja...ali nemorete jer nemate nesto ca ja iman...hh
ai ciao...muah...












- 21:57 - K (33) ~ Print ~ .............. So what ........... ~ Da/Ne


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.