design made by: Jinxie™


< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

αjαjα

Myspace Emo Icons
Myspace Emo Icons
Frσzεn in †imε чεαrning fσrbiddεn ωishεs.
Dαmnεd αnd divinε.
Scαrs σf mч brσkεn kissεs
.


Myspace Emo Icons

I givε чσυ mч hεαr†...ρlεαsε dσn'† brεαk i†...

Myspace Eyes Icons

More Icons at IconKiss.com


More Icons at IconKiss.com

MySpace Icons
Myspace Icons

MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network








M3


Mч nαmε : Vαnεssα
Nicknαmεs : Hσnεч, *MαLεnα*, Nεssα...
Mч friεnds : Иikki, Mαricα, Čučα, CυLŁч i σs†αlε iz 8d...Vivi, †omε, Lσvrič, Rσbч, Lυnα, Njσfrα, Kσbilα, An†ε, Kυnjσ, Milε,Ninσ,GαLŁч...

četvrtak, 10.01.2008.

Sjednica...glavna rijec---sportovi

Danas smo zakljucili da se nesmi igrat tuđin osjecajima...ljude to pogodi,jako...Iako mozda i ne u zloj namjeri,steta se nacinla...ah...meni je jako zal...iako san u jednu ruku zadovoljna jer mi ni nis tajil..ipak bilo je preokrutno...ali da ne govorin o tom...Vratil mi se mawi...hehe....i tako...izgleda da subotu imamo party kod gusla...I onda nam ponediljak svi gredu ca...ajoj...falit ce mi...srica da mi tome,vivi i kobila ostaju vamo...i normalno mary,lucy i doda...hehe...A niman van bas ni puno toga za rec tako da...Nikad mi ni bilo teze ponovo se vratit va skolu jer su mi praznici super,uglavnom...hehe....ma uzivan...malo mi je bilo bzvz dok je tome bil na putu ali i to je proslo...Stalno san n msn-u i tako...A i starci mi nisu bas otrovni ko inace...ma ki tako ne misli o starcima?ah...prokopali su mi pol puta do kuce i sve je blatnjavo..bljak...A moja ekipa je zakon ko i uvik,obozavan ih i neznan ca bi bez njih...Tribali bi jedanput doc pazit njihove turnire u biljaru...haha...a bas su mi super...(za one ki neznaju...ante se ostavlja tog sporta jer ce imat traume...To je sluzbena odluka)...iii da...KUPID ili AMOR kako vec----->nema pojma,to smo isto zakljucili...haha...U ekipi smo izmislili i novi sport..JAKNODRP....neki drpi jakne a drugi ko budale tecu za onin ki ima jakne(uglavnom marin) da nebi zavrsile va lokvi ili tako nesto...Ante je izmislil jos jedan sport ali ga nismo odobrili na sjednici(u munu)--->bacanje smrklja u dalj...tako da sve koji su ceznuli za tim sportom obavijestavam da nis od toga ali da ne budu razocarani jer nas genijalac Ante ima mnogo ideja koje zeli podijeliti sa nama radi oplemenjivanja drustva....To bi bilo sve s jutarnje sjednice...hehe...ajde ljudi..kissach....wowim vas... vasa *MaLena*

- 15:34 - K (27) ~ Print ~ Sjednica...glavna rijec---sportovi ~ Da/Ne


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.