design made by: Jinxie™


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

αjαjα

Myspace Emo Icons
Myspace Emo Icons
Frσzεn in †imε чεαrning fσrbiddεn ωishεs.
Dαmnεd αnd divinε.
Scαrs σf mч brσkεn kissεs
.


Myspace Emo Icons

I givε чσυ mч hεαr†...ρlεαsε dσn'† brεαk i†...

Myspace Eyes Icons

More Icons at IconKiss.com


More Icons at IconKiss.com

MySpace Icons
Myspace Icons

MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network








M3


Mч nαmε : Vαnεssα
Nicknαmεs : Hσnεч, *MαLεnα*, Nεssα...
Mч friεnds : Иikki, Mαricα, Čučα, CυLŁч i σs†αlε iz 8d...Vivi, †omε, Lσvrič, Rσbч, Lυnα, Njσfrα, Kσbilα, An†ε, Kυnjσ, Milε,Ninσ,GαLŁч...

nedjelja, 20.05.2007.

Alllo....prosal je maturalac....a bilo je tako zakon...pogotovo prvu noc,....ali sada je proslo...ja bi opet....BILA NAN JE SUPEEEEEEEEEER.....uzivancija,zajebancija i ....................toliko san se smijala ta tri dana...(pozdrav Ritismijeh ).....ljudi moji ja samo iman rec da ce me dvoje mojih frendova izludit-a bas su cakani...(ali ne ko moj mawi).......u hotelu nan je bilo zakon samo klopa ni bila bas nesto..a ni sobe nisu bile neka raskos ni velicina ali bazeni su zakon....pogotovo vanjski....zezali smo se i sve...Kod mene nikki i pusk su bili dosli moj mawi,kobila i vivach---->copila nas ukicelica.....ma boli me...meni je bilo super...a i ovima mojima kokoskama....drugu vecer necu prepricavat...---.......po danu su uglavnom bila razgledavanja...1.dan zagreb...2.dan varazdin....3.dan samobor---------ali nsjljepse je na nasem RABUUU.....mi suskine smo ucinle cudo od sobe...a pakirenje je bilo bolesno....ma glavno da nismo nis razbile....AUUUUUUU...ca mi je sada rekal vivach....yes...aaa ni meni lako....ajmeeeeeee.....bas je cakani.....(moj mawi...)LJUDI...GREN SE ONESVIJESTIT...ajde by by...javin se brzo.----pa ćemo POĆ..ovo kuzi samo 8c...PUSA

- 21:29 - K (195) ~ Print ~ ~ Da/Ne


subota, 12.05.2007.

Allllllllllooooooooooo.........jos samo 6 dana do maturalca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jedva cekan...bit ce zakon-....Necu prepricavat događaje od 1.maja jer...mislin bilo je super....osim neceg kod mene i neceg kod nekog drugog pa....meni se nesto uzas bilo dogodilo ali...psssst.....bolje mi je ne mislit jer je stvarno bilo glupooooooooooooooooooo....UČI SE NA POGREŠKAMA!...(a-ha kaj ste sad)heheh....i tako....Nema nis novo...valjda...jedino mi je bratu sutra pricest pa sada izvodi-jadan mali...i moran poc jutro na misu zbog toga i to ce trajat jedno dvi ure i ubit cu seeeeeeeee.....a ca ima novog kod vas??sigurno se nemorate mucit s nekakvon idiotskon pricesti...ma daaj...jedino dobro od toga je ca ce bit puno janjetinenjamismijeha cudo...EE da...na podne se gren osiskat ali necu puno iako bi ja otila na kratko ali mi moji nedajuuuu...a nema veze....gren sada....pussa(posebno nikki,tomu i kunju...he he...to samo oni kuzu..)kissssssssswavecerekroflludnutnaughty

- 10:44 - K (7) ~ Print ~ ~ Da/Ne


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.