design made by: Jinxie™


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

αjαjα

Myspace Emo Icons
Myspace Emo Icons
Frσzεn in †imε чεαrning fσrbiddεn ωishεs.
Dαmnεd αnd divinε.
Scαrs σf mч brσkεn kissεs
.


Myspace Emo Icons

I givε чσυ mч hεαr†...ρlεαsε dσn'† brεαk i†...

Myspace Eyes Icons

More Icons at IconKiss.com


More Icons at IconKiss.com

MySpace Icons
Myspace Icons

MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network








M3


Mч nαmε : Vαnεssα
Nicknαmεs : Hσnεч, *MαLεnα*, Nεssα...
Mч friεnds : Иikki, Mαricα, Čučα, CυLŁч i σs†αlε iz 8d...Vivi, †omε, Lσvrič, Rσbч, Lυnα, Njσfrα, Kσbilα, An†ε, Kυnjσ, Milε,Ninσ,GαLŁч...

subota, 28.04.2007.

MOJA MAWA ABECEDA

Alllo...evo Doda mi je dala da napisen svoju abecedu a dooosadno mi je pa....evo (triba prvo znat abecedu)
A-amy..cuca...jakkkkoooo zakon frendica
-aaa steta..no comment
B-brat..konj...ahhh...ali isto ga jadnoga bubanoga volin
-bube...mrziiiiiiiiiiiiiiiiin...jejsssssssssss
C-cakano...hi hi...
-moj raz...8c the best ofcours
Č-čokoladaaaaaaaaaa...njam
Ć-ćoko...mawi ante,,,moj naj frend
D-Doda=)hi hi...zakon zenska
-debljina....uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh
Dž-džep...mrzin stavljat stvari po džepovima
Đ-stvarno neznan....
E-e neznan
F-faith...
G-groblje...neznan zac,...mozda bi nekoga tamo...
H-hahahahahha
I-ICQ...stalno san na tiiiiiiiiiiiin
J-jagode...klop
K-kremsniteeeeeeeeeeeeeeeeeee...mljac
-kupanje...yes to yes
-knjige..obozavan citat
L-LOVE...ahhh...
Lj-ljeto..obozavan
-ljivada....hahahaha
M-mama...ni ona losa...ali malo...ali ipak..ca bi ja bez nje...uzivala...hahah...zezan
-more...plavo,zagonetka,adrenalin...neznan...ca bi neki rekal...pali me...hahahahh
N-Nikki..moja naaaaaaj frendica
-nemoren..najcesce ca recen..jesan lenaaaaaa
Nj-NJOK...hi hi...neznate vi to
O-ooo prijetnja...hahahahha
-oči...hi hi
P-pamet..ono ca neman
-pomoć...meni triba hitno..hahhah,...volin pomagat...ali kako kome
-puuusk...moja isto zakkkkooon frendica
R-ruže..moje najdraže cvijeće...mmm...
-riva...hi hi
S-subota...yes to yes
-sranja...cesto se dogode...baren meni
Š-Škver...nekako san zavolila to mesto...haha
T-Tome....cerekahh...nece stat vamo..ionako znate
-tata...hahah...prvo Tome pa tata...moj stari je zakooooon...neznan zac ga se svi boju
-trešnje...njam
U-ulizice...jejsssssssssssss
V-Vanessa...tj. moje ime...
Z-zašto...pitaj starog...
Ž-žabe..hihiihih

i nis...to je to..ako san ca zaboravila sorryte...pusaaaaaaaaaaaaa

- 23:16 - K (88) ~ Print ~ MOJA MAWA ABECEDA ~ Da/Ne


utorak, 24.04.2007.

Zadnje vrime san jako cudna...ne spin skoro ne iden...pomislin na nekog i osjecan ko da mi je va drobu nesto poludilo....Jako je cudno ki zna mozda san ovaj put za ludnicu...cudno je koliko te osoba more prominit...potaknut na razmisljanje,drukciji pogled na neke stvari....Mozda zvucin filozofski ali neznan kako da drukcije objasnin....Kako bi inace objasnila da spin najvise 4 sata,da se volin noci dizat i poc na der priko kuce....A kada me onako popazi ako ja nesto necu ja neznan zac ali odma me nagovori....Ima prekrasne oci vako i nako...neznan ca mi se dogada...Ljudi...nemojte zvat kampor kad ovo procitate...Najbolja frendica mi je rekla da san "izvan kontrole",ca je najgore nemoren si helpat...JADNA BUBANA...i da....ja san dosta strasljiva...kunjo mi je bil poslal sliku jednih jaaako jezivih oci...a sada ih moren pazit koliko ocu...napokon mozda ne buden toliko strasljiva...iako mi ni ugodno samoj kadi je skuro..hahaha...a kadi je skuro pa s nekin drugin jos i ajde...ihihii
pusa,NEMOJTE ZVAT LUDNICU

- 20:18 - K (23) ~ Print ~ ~ Da/Ne


Evo napokon san se sjetila na pisat post....N 1. maj gremo ja i moj razred...vecina...na Vjesnik...ja mislin da ce nan bit zakon samo ce mi neki falit...a steta....Vec smo se dog za klopu i pice,i svaki ovaj tjedan triba donest 100 kn...Mawi ante,puuusk i lukica ce poc u kupnju...Jedva cekan da idemo..i kupat cemo se pa moran kupit novi kupaci ali me sraaaaaaaaan skinut se tamo...shiiiit....Danas smo pisali test iz fizike--ajme majko...ako dobijen 2 - super...a sutra dobivan zadacnicu iz eng,nadan se baren 4..jer mi ____ nece dat 5 ni da je najbolje....SMRSAVIL SAN 2 KILA....bravo ja...iako namjeravan jos...i tako...Jedva cekan 1.maj a moran poc i u shopping za maturalac...yahooo...JOOOO jedva cekan...bit ce zakon...a onu jednu noc...hahahahha....i tako nis....brzo cu se javit i stavit neke sljikice...PU$$$$A
cerekcerekcerekcerekcerek

- 13:57 - K (1) ~ Print ~ ~ Da/Ne


subota, 14.04.2007.

Allllo ljudi....ja san van zadnje vrime bila malo u komi...stalno mi je bilo slabo i pijen antibiotici za grlo...opet neki konjski....ali puno mi je bolje samo je shit ca nemoren klopat sljadoljed....a steta....vani je vruceeee....a doslo je i nesto malo gosti...ali nis od toga...meni ne tribaju gosticerek ...........cesto san na palitskon pa se tamo zezamo...dođu mi marija,amy,doda,natalia,antonia.,...tome,kunjo,vivach i jos puno njih i bas je fora...sigurno bolje nego ko inace celi dan na kompu.....Neznan ocu poc danas van,jos cu zvat nikki i tako....na dijeti san od jucer ha ha....ali moran do maturalca malo oslabit...Sada moran poc bratu citat lektiru jer on nece stignut da su praznici jos dva tjedna...trenutno san happy....nutnutnut ......................ah.......puklo me sunce.....a najjaca mi cera natalia...na jednoj ruci kricavo rozi lak a na drugoj nis..hihiihi...a bas je luda...ali zakon je...i tako....brzo se javljan..LUV YA ALL....PU$$A........hi hi


VValiant
AAmbitious
NNice
EExplosive
SShocking
SSmooth
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

- 09:47 - K (21) ~ Print ~ ~ Da/Ne


subota, 07.04.2007.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics
Pu$$a....

- 09:33 - K (38) ~ Print ~ ~ Da/Ne


četvrtak, 05.04.2007.

Ljudiiiiiiiii....evo dobre vijesti-baren za mene i moj razred!!!Svi 8 razredi gredu 2 dana(1 noc) na maturalac ami 3 dana(2 noci)YES TO YES.....i da....jednu noc cemo bit va istom hotelu s drugima pa san in rekla da cu malo doc do njih...(Tome ce me cuvat od skoblaracerek )Jedva cekan da idemoooooooo.....Sada su nan uskrsnji praznici pa iman vrimena koliko ocu...vjerojatno cu poc kod nikki prespat ili ona kod mene...........................i'm in love(samo da ne zaboravite)................i tako...Vruce je vani...Sada mi je malo dosadno....a nis...javit cu se brzo....pu$$a.....LUV YA ALL

- 15:53 - K (8) ~ Print ~ ~ Da/Ne


nedjelja, 01.04.2007.

AllLLLoooOOOO.......kako zivot??? Meni super.....(aćih)...hiihhhiih.....poludila san....mislin...odavna-----i tako.....bilo je svasta novoga....neda mi se pricat o svemu tome....samo cu reć da san se bila jako zabrinula(za "promjenu")EEE DA....BLAGO MENI....ali necu rec zac...jesan nesto tajnovita....uuuu....cerekcerekcerek .........ljudi...ja vise ne moren ni ucit ni nis...strah me da jos malo necu moc citat knjige jer mi neki stalno ometa misli....nesto bi napisala ali je preintimno za blog.....porucuje van KUNJO(maher) da pitate matere......hihiihhihi...luđak...ni ni cudo...ki mu je sused i frend od kad su bili mali....(aćih)...cerekcereksmijeh Pusa svima...pogotovo:Tomu,Kunju,Amy,Kaki,Daky,Nikki,Vivachu,Miskiću i njima.............cmokachhhhhhhhh.....................KUNJO-VRIME JE.....

- 21:59 - K (7) ~ Print ~ ~ Da/Ne


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.