studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

Život jedne male hiperaktivne djevojčice


O MENI:
-ime:Mateja
-prezime:nije važno
-datum rođenja:27.05.1993->blizanac
-razred:1.d
-škola:opća gimnazija
-volim:sve moguće
-ne volim:školu
-ljubav:zaljubljena
-naj frendice:lončarka, andrea, patrisha, carica, ira i ostatak ekipe (ljudi,puno vas je... ne da mi se sve nabrajat...)
-naj frendovi:jan,kordić(kad se normalno ponaša...), perica
-moj msn:bubi-007@hotmail.com


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 14.11.2007.

tek tolko da se zna!!!

gle katarina samo sam ti htjela pomoć...nemoraš se ponašat bahato i bit novi Atila-Bič božji...to što si mi radila u osnovnoj fakat nije bilo fer al definitivno neću dopustit da mi to radiš i ove četiri preostale godine...čini se da je istina kada kažu da vuk dlaku mijenja al ćud ne...nisam bila negativna i htjela sam ti pomoć a ti čini se da ti to fakat ne kužiš...sorry al je fakat tako!!! ja bi htjela bit fer...ali čini se da to ne pali... u osnovnoj ste mi zagorčavale život svaki jebeni dan a možemo se kladit da u srednjoj DEFINITIVNO neće biti tako... neću se spustit tolko nisko da plačem saki dan i proklinjem boga jer patim zbog ljudi poput tebe...ja bi htjela da budeš korektna i da se ponašaš normalno... to je sve što tražim od tebe... ja sam se promijenila i stvarno hoću bit super sa svima... ne želim se svađat i nemoj me krivo shvatit al mislim da ove zahtjeve može ispunit svatko...želim dobre odnose sa svima a ovako to ziher neće ić!!! ti sama odluči jer fakat nemaš kaj izgubit ak se budeš ponašala normalno...



| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.