studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

Život jedne male hiperaktivne djevojčice


O MENI:
-ime:Mateja
-prezime:nije važno
-datum rođenja:27.05.1993->blizanac
-razred:1.d
-škola:opća gimnazija
-volim:sve moguće
-ne volim:školu
-ljubav:zaljubljena
-naj frendice:lončarka, andrea, patrisha, carica, ira i ostatak ekipe (ljudi,puno vas je... ne da mi se sve nabrajat...)
-naj frendovi:jan,kordić(kad se normalno ponaša...), perica
-moj msn:bubi-007@hotmail.com


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 13.11.2007.

idemo dalje...

starci su mi ok... stara mi svakodnevno zadaje glavobolju ali stari je zakon... jedino sam dijete... neki kažu da je to dobro, al ja bi fakat htjela imat starijeg i mlađeg buraza... ah jebiga... to je stvarno nemoguća misija... obožavam svoju obitelj pogotovo tetku od 19god... cura je full zakon... i ima zgodne frendove... to je najbolja stvar al dobro... neda mi se pisat o svemu tome... uglavnom... kaj da još pišem?? e da... kate moram vam ispričat kaj sam sanjala...nećete vjerovat!!!!!!!! ajme... dečko, kaj ću ja bez tebe prek vikenda?? neću vam moć doćna tekmu...=( moram u neki zaselak na drugom kraju hrvatske...šmrc..... kako ćete mi nedostajat...sorry kaj neću doć... Kordić!!!!!!!! nemoj se smijat!!!!!!



| Just Say SomeThiNg (4) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.