studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

Život jedne male hiperaktivne djevojčice


O MENI:
-ime:Mateja
-prezime:nije važno
-datum rođenja:27.05.1993->blizanac
-razred:1.d
-škola:opća gimnazija
-volim:sve moguće
-ne volim:školu
-ljubav:zaljubljena
-naj frendice:lončarka, andrea, patrisha, carica, ira i ostatak ekipe (ljudi,puno vas je... ne da mi se sve nabrajat...)
-naj frendovi:jan,kordić(kad se normalno ponaša...), perica
-moj msn:bubi-007@hotmail.com


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 12.11.2007.

još malo o meni...

eh sad...da nastavim o sebi...znači... zaljubljena sam(nisam ziher jel to sretno il nesretno)u lika iz mog razreda...
mislim da je za sad dosta da napišem njegove inicijale...ovak i onak će me skužit prije il kasnije...al bi ja rađe da to bude kasnije jer nemam pojma kaj bi mu rekla...uglavnom...njegovi inicijali su:D.H....dečko volim te!!!!!!!!
neki pričaju da se njemu sviđa druga cura iz našeg razreda...cura je zakon ali...ah neznam kaj da vam kažem...
uglavnom luda sam za njim i samo mi je on na pameti...samo o njemu pričam,samo na njega mislim i sve te spike...al dobro...veliki sam pesimist,sve mi je crno i sve te stvari al mi je važno da me ljudi takvu prihvate...zasad to nikom ne smeta al vidit ćemo kad prođe još vremena...uglavnom...brzo sam se skompala s novim curama i dečkima...i to mi je full zakon...kao što sam rekla-ekipa mi je mrak a pošto mrzim školu (kao vjerojatno i svi vi...) to je jedini razlog zašto jedva čekam svaki novi dan...ekipa i D. me jednostavno potiču da idem u tu prokletu ˝obrazovnu ustanovu˝...kaj još???aha!znači...volim sve što vole mladi...partyji,ples,zabava,ekipa...a naravno najdraže mi je kad sve to ide zajedno...=)mrzim se slikat....vidite i na slici zašto...=( obožavam čitat...al naravno samo zanimljive stvari...lektire naravno ne pripadaju listi zanimljivih knjiga...ak budem bila dosadna-pišite-da znam kaj vas zanima i da znam kaj da pišem jer baš nemam inspiracije... jedino o čem bih mogla pisat stoljećima bi bio on...naravno... a to vas ne zanima...međutim doći ću i do toga jednom prilikom!!! a sad odoh gledat tv ak ima kaj zanimljivo...ak ne onda idem slagat puzzle il neš...=P još ću ujutro ziher pisat neš pa... ljud moji...by do sutra... pozzam moju medenu andreicu,preslatku anušku i naravno,uvijek,moju lončarku...ljubavi volim te!!!!!!!!!! pusa...



| Just Say SomeThiNg (3) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.