četvrtak, 03.01.2008. ♥

♥ HM... DA!

eo mene opet....pisem post opet iz ciste dosade....i opet ne znam sta da pisem...i uvijek mi se ponavlja to opet jer je uvijek sve isto prek ovih praznika headbangpuknucu OCU MALO PROMJENEEEEE!!!! ova rutina me ubija...ujutro se probudim napravim nes i visim na kompu onda dodje netko pa malo sere nut i onda dodje vece i odem van sa svojim medenim... al dorro ugl ne cu tu pricat o tome jer ima ljudi koi bi dosli i srali zbog toga....
e da! za novu sam bila negdje lol partypjevawee bilo je preeeeeeedobro nie bitno di smo bili...neki su malo popili opet nie bitno ko belj ne cu rec ime da se neko ne bi naljutio na mene...i tak....
e sad da mie jos neka inspiracija tu....hm
....jos malo pa skola crycrycrycrycrycrycrycrycrycry NEEEEEEEEEE!!!! tak mi ide na zivce ta skola...al ne cu jos o skoli jer jos nie pocela.... ima vremena za nju...i sad odoh jer mi se ne da pisat vise...ae ciao!!

♥ 17:20 ♥ komentari (100) ♥ printHM... DA!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.