svestrani blog

06.08.2006., nedjelja

AND1

Danas pišem o AND1-u. Koga zanima neka pročita,a koga ne zanima neka pogleda video!!!

AND1

POVIJEST AND1

Nadimci su možda neobični, ali, Lottery, T-Gunn, Sugar i Money su snaga koja stoji iza AND1, 11 godina stare tvrtke koja proizvodi košarkašku opremu, a koja je stvorila svoju marku tako što je proizvodila opremu sa "trash talk" porukama i ikonu bez lica i bez rasnih predrasuda, poznatu kao The Player. Dok je Franchise stvorio momčad, ujedinjujući čimbenik je bio, sada je, i uvijek će biti, stalna strast prema košarci i ljudima koji je igraju, od grubih i ljudi koji biraju profesionalce, do umiljatih i profesionalaca koji prave show program od svoje igre.
AND1 ikona je košarkaš, sportaš bez lica i rasnih predrasuda koji ima moć i dovodi sve do savršenstva. Koncept ikone The Player, razvili su partneri i dizajnirali u suradnji sa umjetnikom iz Philadelphije.
Sa "trash talk" sloganima kao što su "Pozovi 911, gorim", "Tvoja igra je ružna kao i tvoja djevojka" i "Evo ti 5$, idi sebi kupi igru", AND1 je zauzeo stav na koji još uvijek očekuje odgovor od neke druge tvrtke.
"AND1" fauliran si, ali ipak postižeš koš. AND1! Dva poena iz slobodnog bacanja i jedno dodatno slobodno bacanje - AND1. (Ako ne znate što znači AND1, onda nemojte nositi našu opremu.)
AND1 je stvorio svoj brand sa "trash talk" porukama što je podrazumijevalo, takve tenisice, veće i komotnije gaće – bolje gaće, po boljoj cijeni - i proširio je svoju proizvodnu liniju odjeće tako što je počela proizvoditi sve, od glave do pete.
1996. godine, AND 1 je proizvela svoje prve tenisice - "the Stephon Marbury" tenisice.
Od tada, AND1 je stvorio maštovitiju obuću za igrače na terenu i van njega. 1999. godine, AND 1 uvodi tenisisce za izvan terena "ToChillin" koja je bila rasprodana širom zemlje. 2000. godine, AND1 je uveo tehnologiju koja je po prvi put specijalno stvorena za košarkaše - "the Mad Game Mid". Što je slijedeće?
Kada je Marbury odabran za momčad Minnesota Timberwolves, 1996. godine, AND1 je potpisao višegodišnji ugovor sa ovim "rookie-m". Kada se Latrell Sprewell, četiri puta osvajač titule najboljeg NBA igrača All Star utakmice, vratio u ligu nakon suspenzije, AND1 je i s njim potpisao ugovor i lansirao jednu od najspektakularnijih reklamnih kampanja - Američki San.
Nakon toga, AND1 je sponzorirao preko 70 NBA igrača i preko 20% cijele NBA lige. S ovakvom zastupljenošću među igračima u svijetu i stavom koji podržava uličnu košarku, AND 1 predstavlja košarkaša bolje od bilo kojeg branda. To vidite na našim proizvodima, to čujete u našim porukama, I Ball - Ja sam igrač.
AND1 proizvodi su dostupni specijaliziranim distributerima, kao i nezavisnim trgovcima širom svijeta.
AND1 ima međunarodne distributere u Australiji, Belgiji, Kanadi, Karibima, Kini, Kolumbiji, Kostariki, Danskoj, Engleskoj, Finskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Grčkoj, Gvatemali, Hondurasu, Islandu, Italiji, Japanu, Libanonu, Luksemburgu, Nizozemskoj, Novom Zelandu, Nikaragvi, Sjevernoj Irskoj, Norveškoj, Panami, Filipinima, Portugalu, Rusiji, Saudijskoj Arabiji, Škotskoj, Španjolskoj, Švedskoj, Švicarskoj, Tajvanu, Turskoj, Venecueli i Walesu.
Pošto 98% sportaša u srednjim školama ne može dobiti stipendije, AND 1 daje donacije u visini od 5% svog profita u dobrotvorne svrhe, s naglaskom da to ide mladima i obrazovanju. Donacije od 1993. godine iznose preko 1.3 milijuna $ uključujući i sumu od preko 200.000$ iz mjeseca rujna.


EVO NEKOLIKO VIDEA










<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.