Zašto je ljubav tako teško pronaći???????


Evo da i ja napišem jedan post (plavuša).
Ja se pitam zašto je ljubav tako teško pronaći??????????
Čini mi se da svi oko mene imaju dečka/curu. Svi osim mene.
Meni treba netko sa kime će mi biti zabavno i da me voli onakvu kakva jesam.
Ne moramo se mi sad viđat svaku sekundu, i da zbog njega zaboravim na svoje frendice, nego netko tko će me stvarno poštovati i razumjeti.
Da vam se malo opišem. Visoka sam 168 i teška oko 45 kg. Znam da si sad mislite da sam živi kostur, ali to zapravo nije tako.
Moglo bi se reći da mi fali par kila, ali što ću, pa nitko nije savršen. Vjerujem da ima nekih koji bi htjeli biti kao ja, imati ovakvu težinu. Bolje rećeno, to sam čula sto puta. Ali nikad nisam zapravo vjerovala da oni to misle, nego da me utješe. Ali sad sam shvatila da neki to zaista misle.
Svaki dan možemo čuti o anoreksiji, bulimiji i tim stvarima. Ali to nisam ja. Ja normalno jedem i sve to i zadovoljna sam svojim izgledom. Možda ne 100%, al ok. Pa svi bi htjeli nešto promjeniti na sebi. To zapravo ne bi trebalo biti tako. Ljudi bi nas morali prihvatiti onakve kakvi jesmo. Ljudi bi trebali gledati i našu dušu, a ne samo vanjski izgled.
Svijet je pun časopisa na kojima su "ljepotice" koje bez šminke izgledaju kao i svaka normalna osoba kad se probudi. Ali one svoje nedostatke prekrivaju tonom pudera i preko kompjutera ih "dorađuju" da bi izgledale kao božice. Mi (normalni ljudi) smo jako hrabri jer se usuđujemo pokazati onima kakvi zapravo jesmo, bez imalo srama. Nemogu svi biti savršeni zato nas treba prihvatiti onakvima kakvi jesmo.

By: PLAVUŠA

15.05.2007. u 19:27 | 13 Komentara | Print | # | ^
Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


stand/fall








Nadimci, Uvod...

dakle, ovo će biti blog, kojim ćemo, ajmo reći, podizati samopouzdanje ali i savjetovati ljude...hehe...isto kao "Dove kampanja", ali ovo je više - manje, naš klub, jedna cura, dvije, pet cura! mislim da će nas uskoro biti više...
jer danas se mladi jako puno suočavaju s mnogim problemima, misleći da su ružni jer im tako govori okolina. ali okolina l-a-ž-e.
nemojte mislit da smo mi neke očajnice!
mi smo cool!
poznate!
samo iskomplesirane!
=)
jako...
ajd, uživajte čitajući naše i vaše problemose!












TKO JE TKO?

= PLAVUŠA: već svi znamo tko je ona
= VISOKA: također
= TOČKICA: zna se... ona puno ma...deža
= MANEKENKA: da, daaaa
= KARATE KID: ahaaaa



online














Do sada objavljeni postovi:

*First Kiss

*Mršava... A nisam... Svi kažu da jesam... A nisam...

*Hoćeš/Nećeš - post govori o osvajanju dečka

*Everybody`s teasing me! - post govori o ruganju zbog debljine/mršavosti

*Zašto je ljubav tako teško pronaći???

*Prekid sa savšenim/Kako preboljeti staru ljubav?

*Očajna mršavica/debeljuca - misli da je debela

*Ljubav u klupi, Pišem mu, a ne znam šta, upisi u srednju...

*ne zna što upisati...

*sviđaju joj se četvorica...