Everybody`s teasing me!


Eh, evo upravo sam došla iz škole...
I vidim sev oje komentare!
Hvala, ljudi!
Odmah prelazim na stvar:
Dobila sam dvije molbe, želje, problema...
Počinjem od kometara koji ide nešto ovako:


• Imam problema s debljinom i svi me zezaju zbog toga,ja imam 12 godina i to je jako tesko za podnjet,vjerujem da ima mnogo cura koje sa mnom djele bol,ali ja sam dobra iznutra(nisam umisljena,bez brige:) )
pa zato imam mnogo prijatelja i prijateljica,cak sam bolja s deckima,imala sam decka,drago mi je da je to bio bas on,koji je u meni vidio ono dobro,nije gledao na mene izvana,ali ja bi samo htjela da prestanu ta zadirkivanja...volim biti zaljubljena i bas zbog mog tjelesnog stanja,to mi je jako tesko jer je ljubav do sad samo jednom bila obostrana...voljela bi da mi mozete nekako pomoci...ako znate kako...znam da je ovo samo jedan od onih glupih malih problema,da ima puno vecih,ali mislim da bi i malim glupim problemima trebalo pruziti paznju...

Evo...
Krećem...
Prije neka 24 sata se dogodilo nešto fantastočno! (fanta...mm... ;) )
Moja frendica, koja ima 69 kila je našla dečka...
Koji je svjetski cooler!
Do sad mi je plakala kako se nikad neće poljubiti, kako će ostati stara usidjelica do kad bude živa, kako je nijedan dečko neće pogledati, da će se ubiti, ovo – ono.
Ija joj jučer lijepo smjestim s tim dečkom, pošaljem ih negdje u pripizdinu da mi nađu mobitel koji sam "izgubila"... i oni su ga ko budale tražili...
I tek su nakon 20 minuta skužili kako ja rezgovaram na telefon s frendicom i još se derem iz sveg glasa...
Samo su nasmijali.
On je nju pitao dal je istina to što je čuo, da bi ona htjela bit s njim, ona kaže da jest...
On kaže da ne bi s njom više niš od prijateljstva...
I ona se onak malo razalostila, i on njoj onda kaže: Dođi.
I poljubio ju je...
3 puta...
to su bili njeni prvi poljupci ikada!
Cura je predobra po osobnosti, svi je obožavaju kako je dobra, prelijepa je...
Samo što ima viška kila...
S dečkima i ne komunicira baš previše...ali im zna pomoć i oni njoj...

I što sam htjela reć?
Da postoji netko tko će je, ajmo reći, voljet takvu kakva je!

A sad problem ove cure iz komentara:
Svi je zadirkuju!
Zašto te zadirkuju?
Jer im je dosadno!
Ima još jedna cura, koja je gigantske težine!
Svi je zahebavaju zbog toga, ali svi! Zovu je pogrdnim nadimkom kojeg bolje dane pišem...
Ali što je iza toga?
Svima je dobra, ne živcira ih tako jako, samo što je previše djetinjasta, a ja vjerujem da TI to nisi...
Cura je također imala dečka, 3 GODINE!!
Baš su prekjučer prekinuli...koje budale...
I ljubav je bila obostrana, aliimala je i ona jednostranu, naravno, s njene strane...

Što želim reć?
Ovako: ignoriraj!
Hebe ti se živo!
S vremenom će zadirkivanja prestat...
Tako su i mene svi zezali da sam ********
I nakon pola godine, NIŠTA!
Nema više, dečki su me jednostavno ZAVOLJELI!
I ovaj tvoj dečko?
Šta to misliš da postoji samo jedan takav dečko?
Pa takvi su i ovi koji te zezaju! Garant!
Sto posto si nekolicina od njih misle kako ih ti privlačiš, ako si im super, zabavna, dobra!
Kako bi te htjeli pitat da budete skupa, ali ih je sram jer misle kako bi bilo da ja budem s nekom curom koju svi zajebavaju??? Samo bih umrlo od srama....!!
Sto posto si neko tako misli!

A htjela bih obratiti pozornost na tvoje godine:
12 GODINA!!!
Pa jel ti znaš da te čeka još barem 80 godina života?????
U tih 80 godina ćeš tek doživjeti pravu ljubav, do tih 80 godina ćeš imati barem 50 dečka, ozbiljnoh i neozbiljnoh vezica, ali u 12. godini, pa to je NIŠTA!!!
Normalno je za svaku osobu od 12 godina da zeza drugu, to je sasvim normalno!
Tek kad napuniš 15, 16, zezanje će prestati, to ti garantiram!
Ja imam 15 godina, do prije godinu dana svi su me zvali čačkalica, a sad mi se svi dive, čak imam sliku na mobu di sam, ajmo reć, polugola, nekoliko dečka je pogleda i samo izusti: isssssssssss
Aha!
Šta ti ja govorim!
Zajebi zezanje, nek te to ne dira, pa normalno je za svakog da se zajebava u 12. godini!
Ako te netko bude tako zezao u 14-15, onda ih ubij, ja ti imam snajper (nemam)....
Ali za sad nek te to ne dira, imaj na umu da imate tek 12 godina!
Do tad, izbjegavaj te debila, drži se s ljudima koji te vole i do kojih ti je stalo.ako ti nisam u potpunosti odgovorila, javi se u komichima...
Pozzzzzzzzzz


By: TOČKICA!
(cure, zaš ne pišete???jedna nema net, druga u kazni, treća ne zna lozinku, četrvta nema komp!aaaaaaaaaaaza sad vam ja pišem...xoxo)

14.05.2007. u 21:14 | 36 Komentara | Print | # | ^
Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


stand/fall








Nadimci, Uvod...

dakle, ovo će biti blog, kojim ćemo, ajmo reći, podizati samopouzdanje ali i savjetovati ljude...hehe...isto kao "Dove kampanja", ali ovo je više - manje, naš klub, jedna cura, dvije, pet cura! mislim da će nas uskoro biti više...
jer danas se mladi jako puno suočavaju s mnogim problemima, misleći da su ružni jer im tako govori okolina. ali okolina l-a-ž-e.
nemojte mislit da smo mi neke očajnice!
mi smo cool!
poznate!
samo iskomplesirane!
=)
jako...
ajd, uživajte čitajući naše i vaše problemose!












TKO JE TKO?

= PLAVUŠA: već svi znamo tko je ona
= VISOKA: također
= TOČKICA: zna se... ona puno ma...deža
= MANEKENKA: da, daaaa
= KARATE KID: ahaaaa



online














Do sada objavljeni postovi:

*First Kiss

*Mršava... A nisam... Svi kažu da jesam... A nisam...

*Hoćeš/Nećeš - post govori o osvajanju dečka

*Everybody`s teasing me! - post govori o ruganju zbog debljine/mršavosti

*Zašto je ljubav tako teško pronaći???

*Prekid sa savšenim/Kako preboljeti staru ljubav?

*Očajna mršavica/debeljuca - misli da je debela

*Ljubav u klupi, Pišem mu, a ne znam šta, upisi u srednju...

*ne zna što upisati...

*sviđaju joj se četvorica...