Mršava... A nisam... Svi kažu da jesam... A nisam...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

debela, mršava?
u čemu je razlika?
u utjecaju slavinih modnih časopisa...
da, da, znam da baljezgam gluposti jer svi znamo što je danas savršenstvo, prekrasno mlado tijelo s velikim grudima i prekrasnom oblom guzicom...
da, to ljudi žele, a ne neku koščatu ili masnu curu...
kako neki kažu: "Bolje da se ljulja nego da žulja"
naravno, bolje je biti malo puniji nego mršav.
s tim se ja slažem.
visoka sam 167, teška 49.
ITM = 17, 5 a treba biti 20
a ja uopće ne izgledam mršavo.
frendice i mnogi ljudi mi govore kako sam savršena. dečki me vole, samo neki koje ne znam, a oni koje zna, ah, to je već druga priča.
kako da je objesanim?
evo:
od trećeg sam razeda mršava.
i tako su me svi do kraja osnovnjaka smatrali mršavom, iako sam se u 8. zdebljala i izgeldala savršeno.
zašto?
svi su me prihvatili mršavom i tavu su si sliku, mene mršave, stvorili i tako su si je zacrtali u fgalvi za vijeke vijekova.
makar ja imala 160 kila, za sve ću biti mršava. upravo zato što su si takvu sliku zacrtali.
imam jednu frendicu koja je doslovno anoreksična bila. imala je 48 kila, išla je na dijetu do 46!!
i ona je svima bila normalna jer su je zapamtili normalnom. da ima 25 kila, ona bi još uvijek njima bila normalna jer su je tako zapamtili.
shvaćate me?
to je kao da ste kao onaj kostur na slici, a idete mršaviti jer vam svi govore da ste debeli...
dakle, ako vama nameću da ste debeli ili mršavi, a niste i to sami vidite, sjetite se ovoga:
oni su vas tako zapamtili od kada ste se upoznali i više to ništa ne može promijeniti.
ako ste imali do 8. razreda nekih 69 kila, i pali ste na 54 u osmom razredu, ljudi će vas još uvijek smatrati debelom jer su vas tako zapamtili. a kad odete u srednju, svi će vas prihvatiti savršenom/im i bit ćete sretni....
nadam se da ste shvatili gdje je poanta.
ako milite i vidite da ste normalne težine, ne idite na dijetu ako vam ostali nameću da ste debeli, oni su vas samo takog/u zapamtili - mršavu/debelu.


BY: TOČKICA

13.05.2007. u 23:13 | 12 Komentara | Print | # | ^
Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


stand/fall








Nadimci, Uvod...

dakle, ovo će biti blog, kojim ćemo, ajmo reći, podizati samopouzdanje ali i savjetovati ljude...hehe...isto kao "Dove kampanja", ali ovo je više - manje, naš klub, jedna cura, dvije, pet cura! mislim da će nas uskoro biti više...
jer danas se mladi jako puno suočavaju s mnogim problemima, misleći da su ružni jer im tako govori okolina. ali okolina l-a-ž-e.
nemojte mislit da smo mi neke očajnice!
mi smo cool!
poznate!
samo iskomplesirane!
=)
jako...
ajd, uživajte čitajući naše i vaše problemose!












TKO JE TKO?

= PLAVUŠA: već svi znamo tko je ona
= VISOKA: također
= TOČKICA: zna se... ona puno ma...deža
= MANEKENKA: da, daaaa
= KARATE KID: ahaaaa



online














Do sada objavljeni postovi:

*First Kiss

*Mršava... A nisam... Svi kažu da jesam... A nisam...

*Hoćeš/Nećeš - post govori o osvajanju dečka

*Everybody`s teasing me! - post govori o ruganju zbog debljine/mršavosti

*Zašto je ljubav tako teško pronaći???

*Prekid sa savšenim/Kako preboljeti staru ljubav?

*Očajna mršavica/debeljuca - misli da je debela

*Ljubav u klupi, Pišem mu, a ne znam šta, upisi u srednju...

*ne zna što upisati...

*sviđaju joj se četvorica...