First Kiss


Image Hosted by ImageShack.us

evo, prva tema: prvi poljubac koji muči skoro sve tinejdžere...hmm...što reći?
nešto najogavnije...hehe...naravno, samo na početku...
moja priča?
hehe
ajooj..
sve je počelo na slavlju nove godine 2007...
svako se sa svakim ljubio, jedino ja ne jer nisam znala kako pa me bilo sram...
nekoliko dana kasnije, točnije, 5 dana kasnije, 5.1.2007., bio je tulum kod moje frendice...
tamo sam se igrom slučaja i alkohola..(haha) poljubila s frendicom...
da...bilo je fakat grozno.
slinila sam, zabijala joj jezik u usta, zijevala ko lav...ahh...čim se sjetim, padne mi mrak na oči...
drugi poljubac je isto bio s drugom frendicom, i kod nje sam slinila...
treći je već bio s dečkom...
ajd, to je bilo duuugo, sočno i neprestano...i od tad sam već profesionalka...
evo, za one koje se nisu do sad poljubile:
bojte se, jako se bojte, jer svačiji prvi poljubac je grozota!
svi problemi se susreću uglavnom u prvom poljupcu..
ja sam znala da sam bila grozna, no to se sve kasnije ispravilo...
hehe...
dakle, pokušajte biti s malo više samopouzdanja, nemojte drhtat, nemojte mislit da ćete se osramotit ili uprskat...
s kim god se poljubili, morate biti nježni...
lagani...
i sve će sjesti na svoje mjesto...
kao i kod seksa...
ne znate dal ćete pogodit pravo mjesto...
tako i kod poljupca...
zamislite se:
blizu ste dečku ili curi, znate već što slijedi...
bojite se, najradije bi pobjegli...
i hoćete pobjeći s izlikom da se žurite ili da vas boli glava...
NEMOJTE BJEŽAT!!!!
s vremenom ćete se morat prvi put poljubit!
bilo kad, sad ili kasnije, ali ako mislite da ćete kasnije biti spremniji, gadno se varate.
ovog trena, kad ste si tako blizu, spremniji ste više nego ikad. sad je trenutak da promijenite uzaludno kukanje kako se nikad niste poljubili.
dakle, ako odgađate to za drugi put, tako nikada nećete nigdje dospjeti.
sada to napravite, prošlo to kako prošlo.
osramotili se vi ili ne, prvi poljubac se mora odraditi!!
samo, molim vas, nemojte bježat kao ja!
ja sam se prvi put mogla poljubiti prije 2 godine s najboljim i najsavršenijim dečkom na svijetu kojeg volim više od sebe, on mi je govorio kako se počeo zaljubljivati u mene, i krenuo me poljubiti, a ja sam se izmakla!!
******
vi nemojte napraviti istu pogrešku...
razmislite: čemu čekanje? život je jedan, boli te ona stvar dal ćete nešto upsrskat!
uživajte u svemu što vam se nudi...
a taktika?
hehe
vježbajte na ruci!
ili na boci od nestea...
u krug, naprijed - natrag...
eksperimentirajte...
ako sam vam pomogla, dajte mi do znanja....


*=* BY:____*=* TOČKICA *=*____

13.05.2007. u 22:45 | 1 Komentara | Print | # | ^
Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


stand/fall








Nadimci, Uvod...

dakle, ovo će biti blog, kojim ćemo, ajmo reći, podizati samopouzdanje ali i savjetovati ljude...hehe...isto kao "Dove kampanja", ali ovo je više - manje, naš klub, jedna cura, dvije, pet cura! mislim da će nas uskoro biti više...
jer danas se mladi jako puno suočavaju s mnogim problemima, misleći da su ružni jer im tako govori okolina. ali okolina l-a-ž-e.
nemojte mislit da smo mi neke očajnice!
mi smo cool!
poznate!
samo iskomplesirane!
=)
jako...
ajd, uživajte čitajući naše i vaše problemose!












TKO JE TKO?

= PLAVUŠA: već svi znamo tko je ona
= VISOKA: također
= TOČKICA: zna se... ona puno ma...deža
= MANEKENKA: da, daaaa
= KARATE KID: ahaaaa



online














Do sada objavljeni postovi:

*First Kiss

*Mršava... A nisam... Svi kažu da jesam... A nisam...

*Hoćeš/Nećeš - post govori o osvajanju dečka

*Everybody`s teasing me! - post govori o ruganju zbog debljine/mršavosti

*Zašto je ljubav tako teško pronaći???

*Prekid sa savšenim/Kako preboljeti staru ljubav?

*Očajna mršavica/debeljuca - misli da je debela

*Ljubav u klupi, Pišem mu, a ne znam šta, upisi u srednju...

*ne zna što upisati...

*sviđaju joj se četvorica...