Sve dobro i loše...

29.10.2005., subota

napokon...

Evo ljudi napokon i mene, mislim kao i što sam pretpostavljla, znala sam da nebum stigla u toku tjedna ništ napisat, ali šta se može. E pa zato se javljam sa dobrim vjestima, dobila sam 5 iz povjesti, pisali smo engleski, fiziku i sad ću biti u neizvjesnosti 4 dana. E da imamo 4 dana slobodnog, čovječe to je zakon.
Uglavnom da ljudi kak ste mi vi? Mislim da morate biti super, bar se ja nadam.
Eto ja se nadam da mi ovaj vikend neće biti samo sjedenje pred kompom i televizorom, nadam se da ću ići van ako se moja frendica ana složi, ili je danas neka utakmica pa joj se nebu dalo, ili bu rekla da nejde jedna druga frendica i da joj se zato nejde, ALI ZATO ANA DANAS MORAMO IĆI VAN.!!!!!!!!!!
E ljudi pa noć vještica je, mogla bi vam staviti koje slikice, samo gde da ih najdem. Dobro ja ću se potruditi da ih nekoliko najdem, pa da onda vi ih gledate.

Evo to bi bilo tek toliko od mene, i da....ah ništa, idem ja...ČAO LJUDI...KISSSSSSSSSS!! :)))

<< Arhiva >>