Sve dobro i loše...

23.10.2005., nedjelja

eto mene...

get your glitters from Dollielove.com
eto mene da i ja nešto pišem. Evo jučer, nažalost nisam bila vani sa svojim frendicama i frendovima, ali zato nema veze, život ide dalje. Ali još mi je i dobro došlo što jučer nisam išla van zato kaj sam si napisala svoju zadaću, koju sam imala na tone, ali hvala bogu to je sad sve riješeno. Joj ovaj tjedan bit će katastrofalan zato kaj pišemo test iz matematike, iz fizike, onda nas pita tehnički, pa biologiju, pa zemljopis (moj NAJGORI predmet), uglavnom pitala bi me i kemiju, ali hvala bogu već sam odhovarala. Znam da možda zato ovaj tjedan neću pisat baš puno na svom blogu, ali šta se mora mora se...
Dobro ljudi ja se moram bacit na posao zato što sutra imamo fiziku i tehnički.
Ajde ljudi uživajte, a ja nažalost moram ići ucit, šmrc, šmrc...

BIG POZDRAV I BIG KISS do sljedećeg posta... :))

get your glitters from Dollielove.com

<< Arhiva >>