Sve dobro i loše...

17.10.2005., ponedjeljak

E evo mene...

Malo sam zakržljala s pisanjem, ali nadam se da se ne ljutite!! Evo sad me "potjerao" na pisanje Blažević, eto pa za njega ću se malo više napisat. Bi ja već odavno napisala nešto, ali nešto mi je blog štekao, ali mislim da ne samo meni nego i svima, no zato ću ja sve to nadoknaditi!! Da preko vikenda baš sam se ljepo zabavljala, pa kad sam došla iz vana, nije mi se dalo pisat!! No zato ću ja vama napisat kak sam se ja lipo zabavljala. U petak sam išla van sa svojim frendovima od 1. do 4. razreda, joj kak smo se odlićno zabavljali, neki ljudi bi rekli da su se zabavljli do "jaja", hahaha. Da i onda ovoga, prvo smo ja i jedna moja prijateljica išli van na neki sajam mode i bilo je negdje 9 i 15 i moja prijateljica već je morala doma, a meni se nikak nije dalo. I mi smo lijepo izašli iz dvorane i srela sam ja svoje frendove i frendice i malo ja pričam s njima i vidiš odjednom ta moja prijateljica koja je morala doma se naljutila na mene i sama otišla. Dobro i ja sam pomalo bila kriva zato kaj sam joj jednostavno mogla reći da neću ići još doma i to je to. No etoga tak je ispalo kak je. Zatim da nebi bila jako tužna kaj se ona naljutila posvetila sam se ja frendovima i zabavi. Moja frendica Ana je nazvala Martinu i rekla je da ju prićekamo pokraj crkve i da bu ona došla! Dobro i kak je moj frend imal bicikel, ja sam si ga malo posudila da dojdem pred Anu! No štos u biciklu je da ak se malo jače zašpuraš i da kad stisneš koćnicu odmah se digne kotač, no pošto ja to nisam znala ja se zašpuram i odoh ja na jedan kotač, dobro nisam zletila s bicikla. Uglavnom poslije smo se zabavljali!! I isto zako u subotu sam bila vani, a u nedjelju bila sam kod bake...
Eto to bi bilo uglavnom to!! e da i pokušat ću staviti slike-............

BIGGGG KIIISSSS!!!!!!!!!! :)

<< Arhiva >>