Sve dobro i loše...

12.10.2005., srijeda

E ljudi...

Ma ljudi eto mene, pokušavam se s frendicama dogovorit da mi objasne kak se stavljaju one slike, mjuze i te stvari.. zato jer ja to još ne znam, ali naučit ću ja to, kad-tad, pa ćete vidjeti sve slike mojih omiljenih glumca i pjevača!!! :)))
Ja sam ok, nema ništ novog. Da ovoga, skoro sam zaboravila, ljudi hvala na komentarima.
A nek mi se javi prax :p zato jer ga nešto trbem pitat! priča se da je iz dugog sela, e pa tamo mi žive deda i baka... A još ga isto nešt trebam pitat...
e pa tako ljudi danas nisam bila na nastavi, jupi za mene. A nažalost ipak sam jedan sat morala, i to baš užasan na hrvatski :((, ali u jednu ruku bila sam srečković :)) zato kaj je pitala cijeli sat, ali mene nije uspjela otvorit da me pita... hvala bogu.
Eto malo o ljubavi, ali nema isto tako niti jedna vijest, ali jednog dana će biti.
Dobro to bi bilo ukratko od mene, idem ja sad papat čokoladu...mmmm, njam, njam! ja ću uživat u čokoladi, a nadam se da vi ak već ne ćete uživat u čokoladi, da ćete bar uživat u životu!!! :)))

ČAO LJUDI!!!

<< Arhiva >>