Sve dobro i loše...

10.10.2005., ponedjeljak

Evo ljudi i mog bloga!!

Evo odlučila sam i ja napraviti svoj blog. mislila sam si: - pa već kad ga svi imaju, zašto nebi i ja. Jako dugo sam se dvoumila o blogu, ali eto... nagovorila me jedna moja prijateljica i onda još dvije i tako sam ja na kraju napravila svoj blog. Eto stvarno sam happy. Ali eto nikad ne reci nikad, u svakoj izreci ima pola istine. Nadam se da će vam se moj blog svidjet. Da nešto rečem o sebi. Volim jako slušat muziku ali samo ne narodnjake, nemam dečka ali i kaj će mi. volim se s dečkima zajebavat i volim pričat s njima, ma dečki su fora ali ovisi koji... Danas je ponedjeljak i jako sam happy!! Prvo zato kaj sam iz fizike dobila pet, onda sam se išla vozit s frendicom i zato kaj sam si napravila blog. Da trebat će mi malo pomoć oko bloga da si stavim muziku i sve to, ali zato mi vi služite da mi pomognete, bar se nadam da ćete mi pomoć... da nisam baš puno o sebi rekla; zovem se suzana, imam 13 godina, volim slušat linkin park, him, avril, joan osborne, metalica, 50 cent, kako kad i xtinu, james blunt i ima još njih puno, puno. Ukratko volim sve i svašta. Eto ljudi ako vas budem trebala za slike, mjuzu...
Nadam se da sam zaslužila komentarčić.!!!!!!

<< Arhiva >>