MOJA MALA ABECEDA…

A-ANA - best frednica…
B-BARBARA – best frendica…
C-CHEERLIDING – obožavam plesati…
Č-ČOKOLADA – najbolja hrana…
D-DENI – best frend…
DŽ-DŽEP- nikamo bez njega…
E-EKIPA – uvijek tu za zabavu…
F- FOTOAPARAT – čuva lijepa sjećanja…
G-GLAZBA/GITARA – sve na svijetu…
H-HLAČE – najbolji odjevni predmet…
I- INTERNET – ne mogu bez njega…
J- JANJA – dobra frendica…
K- KOŠARKA –najbolji sport…
L- LABELO – uvijek u upotrebi…
LJ-LJUBAV – najbolji osjećaj na svijetu…
M-MOBITEL- ne mogu bez njega…
N- NALIVPERO – obožavam pisati, pa mi treba…
O- OK – najbolji časopis…
P-PATRICIA – best frendica…
R-RIBA – horoskopski znak…
S- SUZANA- me…
Š-ŠAL – najbolji odjevni predmet…
T-TAMARA – sekica…
U- ULICA – najbolja na svijetu…
V-VATROGASCI – moj život…
Z-ZVIJEZDE – povezuju me s jednom osobom…
Ž-ŽIVOTINJE – predivna stvorenja…


Image Hosted by ImageShack.us

LETEĆI ODRED – SANJAO SAM MOJU RUŽICU

Sanjao sam moju ružicu,
Palila me je k'o šibicu,
Sanjao sam ruke njene,
Da je sada pored mene,
Gorio bi kao vatra olimpijska…
Pisao sam mojoj ružici,
A u pismu marke, dolari…
Dao bi joj sve najbolje,
Samo nek' je dobre volje,
Nebi više tužan bio ja….

Pjevali smo stare pjesme,
Radili i što se nesmje,
Ali nikad nismo varali…
Voljeli smo staro mjesto,
Odlazili tamo često,
Gdje smo prvi put se ljubili…

Sanjao sam miris kestena,
Na papiru tajna pisana,
Sanjao sam miris zime,
A na usni njeno ime,
Nikad više neću reći ja…
Jer pisala je meni ružica,
Mogu ja bez tvojih dolara,
Ma trebaju mi ruke radi,
Da me griju kad zahladi,
Udala se moja ružica…

Pjevali smo stare pjesme,
Radili i što se nesmje,
Ali nikad nismo varali…
Voljeli smo staro mjesto,
Odlazili tamo često,
Gdje smo prvi put se ljubili…

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: On/Off

Dizz By: .•° Malla Miss °•.

me.......

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ja...hmmm.....ime mi je Suzana...
..prezime.....nije važno...
..rođena sam 25.2.. ne tako davne 1995. godine....
...idem u najluđi i najgori 8. razred...
...slušam sve što mi se sviđa...najviše rock....

volim: knjige...njih obožavam....volim čitat...
...mamu...tatu...
moje tri naj frendice....
..i naravno najfrenda...
...volim i seku...
i osobito moju mamicu Anu...
...volim svog dečka...XD...
...obožavam čokoladu...
...svirati gitaru...
i moje cheerlidersice...
volim Svetu Mariju...mjesto u kojem živim...

nevolim...hmmm
....češnjak....luk...lignje...školu...
....nikoga ne mrzim....

ovisna sam o:
- slatkišima, osobito čokoladi
- mobitelu
- internetu
- prijateljima

kai radim (ili bar pokušavam)...
.....mjenjam svijet na bolje svojom pojavom hehehehe......
....novinarka sam....
....želim postati glumica...ali to baš i nije moguće...hihi
....želim prestati gristi nokte.....
....slamam srca dečkima...uživam u životu dok ga imam...

....imam milijardu frendova ali ipak najbolji su....DENI....ANČY....BARBY...PICY...

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 27.05.2008.

......booookkkk......

crysretaney ljudi....kak ste mi?.....jo sam super.....v petek smo došli z državnoga i maturalca.....v šoko sam još pa sam zoto ne pisala.....ve vam rečem kak nam je bilo.....v petek 16.5. oko pol 8 krenuli smo z Svete Marije za Makarsko na državno....naši dečki so nas došli ispratiti, puno im hvala.....zgrlile smo ih i morale smo krenuti....peljali smo se v busu z Šendorovcom i GARDINOVCOM, sretan...to nam je Andreas sredil....v busu nas je bilo joko srom, ali dok smo došli na more smo se mom skompale z Gardinovčanima.....v sobi sam bila z mojima najnajnajboljim frendicama: Barbikom, Ančicom i Picicom....malo smo razgedale, najele se i išle spot jer nas je čekal naporen den.....v suboto 17.5. krenule smo na stadion....sema so klecala koljena od stroha....došli so naši navijoči z veljkiiim transparentom.....to nam je dolo snago.....na vežbama je bilo super, cure so se malo plakale, ali super je bil rezultat....a na štafeti smo ih spotokle.....po celo vreme sam molila Boga kaj bo se vredo i bilo je....dok smo došle sam se išla kopat(jedina od curi)....voda je opče ne bila zdena.....prvo sam se išla z Strahoninčanima, una z Akijom a na zodnje z Gardinovčanima.....more je suuuper.....navečer je bila zabavna večer....ženske so se v muške, a muški v ženske obločili.....z naše ekipe smo se Barbara i jo obločile v muške.....posle toga se zapopevalo i zaplesalo i bilo je joko zabavno....došel je sudac Nikola Besidić z rezultatima.....sam kaj je rekel bilo je: MEĐIMURJE:HRVATSKA - 3:0.....Gardinovec 1., Strahoninec 2., Sveta Marija 3......nemre ništ bez dečki preti....Ana, Barbara, Patricia i jo Gardinovčane, a ostala ekipa Strahoninčane.....sretancerek.....joko joko lepo smo se provele to večer....v 4 smo išle spot, a v 6 smo morale gori.....18.5. proglašenje....si so bili zadovoljni, a osobito mi.....fotkale smo se...si so šteli sliko od nas....pak normalno, kad smo najljepše i najbolje....sretan....poslije proglašenja smo išli na ručak, spraviti se i dimo.....v busu je bila ludnica....sedela sma nopri z Gardinovčanima i tam sam i plesala....ma si so plesali po busu.....cool....dok smo došli v Čakovec rastanak nam je teško pal....se smo zgrlile i krenule za Sveto Marijo....mele smo veljki doček, puno se ljudi plakalo.....bilo je skorom celo selo tam....se smo se plakale dok smo vidle kak so ponosni na nas....zreceterali smo svojo himnu, još malo plesale i išle dimo oko 11 jer je trebalo vjutro na maturalac....v pondeljek 19.5. v 5 krenuli smo na maturalac.....po poto smo išli glet NP Krka....došli smo v hotel oko 4....v sobi sam bila pok z Barbikom, Picicom i Ančicom....hotel je bil predivan....sobe luksuzne, bazen, hrona super.....nemam reči za hotel....došli smo, odmorili se i naspali.....v tork 20.5. vjutro smo se kopali v bazeno, a popolne smo išli v Biograd....dok smo došli z Biograda učitelj z engleskoga nas je peljal na more se kopat....valovi so bili ogromni....thumbup....navečer smo meli zabavno večer, ženske so se v muške, a muški v ženske obločili....stvarno smo se zabavili....Iva i Kiki so lepo plesali, a mi smo lepo odhodali....hehe....v sredo 21.5. v pol noć smo celi razred išli Sandri čestitat rođendana....vjutro smo išli v Zadar, na izložbu srebra i zlata i glet morske orgulje....popolne nas je por išlo igrat nogomet i delat gluposti na igralište....ali smo se morali žuriti kaj smo stigli na Sandrin rođendan....čokolodno torta.....hmmmm....posle nas je se 6 išlo tošerat v isto vreme v istu kupaonico....ludnica....navečer smo v hotelo gledali utakmico....celi hotel je ponorel dok je Manchester pobedil....to noć smo zaspale pre mehaljevčanima....i tak sako večer....samo smo 1. den spale v svoji sobi....v četrtek 22.5. smo se skoro celi den kopali na moru....bili smo na pješčani plaži....navečer smo išli v diskač....plesali smo i popevali, pol razreda je zgubilo glos, jo sam mela stočena koljena kak smo klečali.....si smo se plakali....najljepši trenutki z razredom....v petek 23.5. smo vjutro bili na banani split i čokolodnomo kupu i morali smo krenuti dimo.....šmjc....tek sam ve shvatila kak smo mi dober razred i kulko volim toga razreda, sako osobo.....razrednica i učitelj so nam bili super...7. RAZRED OŠ SVETA MARIJA JE NAJBOLJI NA SVIJETU...i opče je ne bilo loše kaj smo išli z 4. razredom...bor so nas nasmijovali....uglavnom bil je to najljepši tjeden i pol v mojem životo.....si so se zaljubili, zabavili.....ajd ve vas pozz....pusek, volim vas se.............cerekcerekcerek.....I NESAM SI NIKVOGA DEČKA TAM NAŠLA, KAJ NA NEKO NEKAJ KRIVO SHVATIL!!!!!!....samo frendi......za ve......a i mislim da bo tak i osalo...šmjc.....crycry.....



| KoMeNTaRi (24) | PriNTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.