veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

profile editor

profile editor

pimp myspace profile

pimp myspace profile


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Kako vam se cini moj blog?
Zakon...
Cool...
Moze i bolje...
Prosjecan...
Koma...
  
pollcode.com free polls


Get your own Chat Box! Go Large!



Lava Lamp from Wishafriend.com

Make A Text Magnifier At WishAFriend.com

Make Your Own Crystal Ball

Flash Toys At WishAFriend.com

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicBy Sweet Stvari Za Blog




http://suzach-world.blog.hr/

NackVision.com
myspace layouts

myspace layouts


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

ponedjeljak, 16.02.2009.

ja sam veri veri hepi!!

Da nebi vjerovali Ja sam happy... a znate zasto?? hmm... pa... onaj jedan decko koji mi se nije javljo....onaj jedan slatkis... eh pa jawio se... i reko mi veri veri lijepe stvari... a izmedu ostalog i onu poznatu recenicu... ma znate onu...
ja bih htio bit sa tobom... i ono pitanje uz tu recenicu no znate vec i sami...da ne duljim...
izmedu ostalog...danas se u skoli darivamo s poklonima....fansy...hehe... jucer mi se jako podigo rating bloga tj. imala sam 20 komova na jednom postu...zato hvala svima koji su komali...=))
danas me ujutro uzasno grlo bolilo i glava...koma....ali fala Bogu djelomicno sam se oporavila....
mislim da ce mi tata poludit kad vidi racun za internet... 100% sam presla 1 gigu... ali tata je reko da ce povecat na 10...
jeeii... eh da jedna information... malo manje cu vam se javljat jer je skolaa....pisemo 3testa pa moram strebat...
ufff...idem ja sad polako spremat se za school....a vi komajte...pozz...

- 09:31 - Komentiraj (18) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.