Dizajn:×rAiN dRoP×

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..xXwh0 am I?Xx..

..xXI'm not a girl
not yet a w0man
I'm kiddingXx...

Image Hosted by ImageShack.us

..xXnow that I kn0w what I'm with0ut
y0u can't just leave me
breathe int0 me and make me real
bring me to lifeXx..

Image Hosted by ImageShack.us

..xXI'll believe
All y0ur lies
Just pretend y0u l0ve me
Make believe
Cl0se y0ur eyes
I'll be anything f0r y0uXx..

Image Hosted by ImageShack.us

.xXI can't change wh0 I am
n0t this time
I w0n't lie to keep y0u near me
and in this sh0rt life
there's no time t0 waste 0n giving up
my l0ve wasn't en0ughXx..

Image Hosted by ImageShack.us

..xXIf I smile and d0n't believe
S00n I kn0w I'll wake fr0m this dream
D0n't try t0 fix me
I'm n0t br0ken
Hell0 I'm the lie living f0r y0u s0 y0u can hide
D0n't cryXx..


Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 12.08.2008.

...xXfriendshipsXx...

..xXt0 nisu suze tv0je
taj 0smjeh iskren nije
m0je 0ci lazi ti br0je
jer isp0d te maske svasta se krijeXx..

Image Hosted by ImageShack.us

++pijateljstv0 je zlat0
najvaznije u m0m ziv0tu
iako mn0g0 puta razbijam glavu
raznim pitanjima
dal je sve to stvarn0st ili je t0 sam0 san
čest0 puta ruzan san
taman kad je sve savrsen0
nek0 zl0 d0đe i srusi sve
navikla san na t0 sve
vise ka0 i da ne b0li
nemam 0sjecaja
t0lik0 se t0ga d0g0dil0 da vise ne 0sjecan
ne zelim da se ik0m t0 d0g0di
vjerujte lijep0 nije
brinut se za druge itekak0 treba
al sjetite se i sebe
jer sve p0cinje 0d vas samih

12.08.2008. u 21:39 • 1 komenTaRapRinTaj×

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.