29.09.2006. / petak

Svašta pomalo?

Konačno me pustili mal na dopust.Poćela škola i tak.Nije loše jedino je loše to što sam još u domu al trebo bi imati sud u 10 mjesecu i najvjerovatnije ču dobit poludnevni al neznam vidit ču.I tak ja se dosađujem u domu i čekam da izađem dok drugi uživaju i izlaze van,piju i o0stalo.Nisam dugo piso post jer nisam dolazio kući nisu mi dali zbog toga što smo bježali van.Počela je škola,zajebavamo se u školi,idemo u tvrđu na kave i tak malo u Minjon na vočkice i ostalo.Pola ih je palo razred i nejdu više s nama i dobili smo dva nova učenika mal su smješni,zajebavaju pod satom al dobri su.Sutra je Amaliju rođendan idemo kod njega piti i onda poslje u oks neki.Još moram nešt važno napisat ŠTARK I DEBELI su izašli iz zatvora nakon 20-dana toooooooooo...Sada možemo ponovno upohode.Sutra idem sa Štarkom u oks i tak moram ponjet fotič da slikam pa ču stavit slike..Sutra je subota a ja na dopustu do 8 navečer čim dođem u dom bježim na rođoš pa u oks bit če ludo i boli me kurac šta če ovi srat iz doma sam će bit bed što če me prijeavit riji al nema veze i prošli put kad smo ja i Miličevič pobjegli nisu nas uhvatili..Joj da moram pozdravit Mileta nadam se da če doč ovu subotu u oks..Inače on mi je lega s poludnevnog i super sam se skompo s njim,ja i on smo cijelo vrijeme zajedno bježali,bili smo na kirbaju u Višnjevcu i Retfali.U Retfali se Mile zakaćio s nekim likom i njih 20 se sletilo na nas i ja i Mile znali neke i jedan lik nas spasio i onda došli ovi stariji i htjeli tuć Mileta i onda smo ošli,i to je sve bilo zbog Miška što smo ga tražili a on nesto al nema veze i onak nije ništ bilo...Ništa ljudi uživajte mi i vidimo se .............SUTRA OKSSSSSSSS.....

- 13:32 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.