24.07.2006. / ponedjeljak

Ewo i mEne ponovo::::nazalost

Evo i ja se odlućio ponovo pisat blog zbog toga jer mi je dosadno ćiku a sad bas imam kaznu i nemogu van tjedan dana
zbog glupog brata...Ma znate vi koji ste bili u oksu sve ste vidjeli i to je to...nemam tu vise sta pisat sam mogu reč da mi je brat kreten nad kretenima?Ma neču više o bratu evo sad sam tu čiku dosađujem se prije tjedan dana sam izašo iz bolnice napali mene i antuna neki likovi i tak malo smo dobili po pički ništ strašno.Ovo ljeto je tak defektno poćelo prvo nemogu van,svaki dan sranja,pa sa rijom sranja,pa nemogu na kopiku jer sam imo šavove na ruci i sad nemogu van jer me
je brat zgazio u oksu no odužit ču mu se na jedan bolji način...Ništa da vise nepišem jer mi se neda pusa mojoj Ljubavi Tihani...Poslje ču stavit neke slike i linkove..,pozzzz Pljukiju,Krbi,Ani i Maji,Marini,Lebari,Bradi i ostalima...partypartypartyparty

- 18:10 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.