Urban - Mala truba


Pogledom pratim let dvije muhe - igraju se.
Dok sjedim sam i čekam vrijeme da se vrati,
a negdje tamo iz daljine probija se - čuješ li je?
Mala truba traži put za njene riječi.

Sad je dobro mala truba svira dalje
Sad je dobro ona misli još na mene
I puštam novčiće iz ruku , neka padnu neka zvone,
Sve je bolje od tišine koja grize.
ZZ Top - Tush
I been up, I been down.
Take my word, my way around.
I aint askin for much.
I said, lord, take me downtown,
Im just lookin for some tush.

I been bad, I been good,
Dallas, texas, hollywood.
I aint askin for much.
I said, lord, take me downtown,
Im just lookin for some tush.

Take me back way back home,
Not by myself, not alone.
I aint askin for much.
I said, lord, take me downtown,
Im just lookin for some tush.

...Suspicious... Minds...

ponedjeljak, 02.07.2007.

i love paris in the spring

Što reći?
Odkad je nastava gotova, nisam ni živčana, čak. Uglavnom.
Počelo je s jako lijepom razrednom feštom u goricama, bez padobranaca. Baš je bilo lijepo čekati izlazak sunca na travi, s njima. :)
Nakon toga sam s Letalis bila preko vikenda na Šoderici. Motorijada. Volim motore. Jako. Choper & Harley... mmmmmmmm!! Ako nikad ne kupim motorčinu, mislim da ću žaliti na samrtnoj postelji.
Divlje jagode, Bare & Majke i Belfast food.
Nije da sam baš neki fan Jagoda, ali bilo mi je dobro, pa makar samo zbog jebenih motora.
Naravno, u subotu mi nije bilo kraja dok sam vidla da je Bare gost iznenađenja...
Nemam pojma gdi je Daria cijelu subotu bila (ili gdi sam ja bila?!) jer se baš nismo puno družile. Svaka je bila u svojem svijetu, u svojem deliriumu, u svojoj ekstazi.
Budi ponosan!
Belfastići su mi opet bili odlični, normalno.
Lagano, lagano!
Ovaj vikend sam išla u Koprivnicu na Cinkuše i Overflow.
Ah, samo ću komentirati da su mi Cinkuši opet bili prezakon i lijepo sam se nastekala.
Lepo naše belo Virje!
Overflow su valjda bili dobri, nisam nikad bila fascinirana njima. Ali ajd, bilo je dobro.
Sljedeća mi je destinacija ono zbog čega živim zadnjih mjeseci --> Francuska-Pariz.
...I love Paris in the spring...
dead
Eh, da, mrzim ono 'grad ljubavi'. Štoviše, to me iritira. Više mi se sviđa kao 'grad umjetnosti'.

- 12:39 - KOMENTARI (10) - PRINT - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Savjeti kako ispeći najkvalitetnije štruklje... A kaj da velim? Čitajte... Kome se da...
Hendrix - Manic depression
Manic Depression
Manic depression is searching my soul
I know what I want
But I just don't know
How to go about getting it

Feeling sweet feeling
Drops from my finger's fenders
Manic depression has capured my soul

Women so willing the sweet cause in vain
You make love
You break love
It's all the same. when it's
When it's over

Music sweet music
I wish I could caress caress caress
Manic depression is a frustrating mess

Well I think I'll go turn myself off and go on down
All the way down
Really ain't no use in me hanging around
I gotta see you

Music sweet music
I wish I could caress and a kiss kiss
Manic depression is a frustrating mess