Image Hosted by ImageShack.us


Ako mi ostavite 20 kommova idete u linkove,ali ako to želite napišite koji želite nick i ja ću vas staviti!
Ako mi ostavite 30-40 kommova idete u linkove ali u post kao link i napisati ću nešto o Vašem blogu!O5 mi napišite nick koji želite u linkovima!

Image Hosted by ImageShack.us





Možete glasati ili gore ili dolje...u Internet Exploreru se ova gore sličica ne vidi,pa sam stavila i jednu i drugu...

KLIK ZA GLASANJE


P.S. Prvo se trebate ulogirati,pa tek onda možete glasati...javite ako jeste,i koji je glas po redu....dobivate 15 kommova (u brojkama!)
Hvala...=)


Mladenački sat
00:00-voli te
01:01-očekuje tvoju ljubav
02:02-srest ćete se
03:03-misli na tebe
04:04-nikad te neće zaboraviti
05:05-igra se s tobom
06:06-voli tvoj osmjeh

07:07-vara te
08:08-ljubomora
09:09-krije da te voli
10:10-misli na tebe plavi dečko
11:11-danas ti je sretan dan
12:12-vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13-crni dečko te voli
14:14-čeka te sreća
15:15-srami ti se prići
16:16-doći će do komplikacije
17:17-poljubac
18:18-voli tvoje oči
19:19-nešto krije
20:20-muči ga tvoj miran pogled
21:21-sviđaš se onome na koga misliš
22:22-vidjet ćeš ga
23:23-želi hodat s tobom
Image Hosted by ImageShack.us


RBD
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




US5
us5 Pictures, Images and Photos
us5 Pictures, Images and Photos
RICHO Pictures, Images and Photos
Vince (US5) Pictures, Images and Photos


ONE TREE HILL
one tree hill Pictures, Images and Photos
vague_disaster Pictures, Images and Photos
one tree hill Pictures, Images and Photos



Free Tail- Yin Yang MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

Design by: N-dizajn

Opis bloga

Na ovom blogu ću pisati
o mojim idolima,svakodnevnom životu,
objavljivati fotke slavnih,...i još
puuuno toga...ma...vidjet ćete... =))

Translate my blog with one click:


Ime....Suzanna
Prezime...zaboravila sam...=)
Razred....8.
Mjesto >....Dubrovnik

Image Hosted by ImageShack.us

1.Obitelj
2.Prijatelje
3.Dečke

4.Miško (moj kućni ljubimac-mačak)
Image Hosted by ImageShack.us

1.Školu
2.Umišljene ljude
3.Razmažene ljude
Image Hosted by ImageShack.us

US5-najbolja grupa na svijetu!
RBD-također najbolja grupa na svijetu!
Britney Spears
Franku Batelić
Zaca Efrona & Vanessu Hudgens
Mariu Isabel
Bobija Andonovog
Karolinu Gočevu
Antoniju Šolu
Cascadu
...............
Evo Vam malo slika.... Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic




Image Hosted by ImageShack.us

MusiC RuLz
Mala Stošićka
ficti0nal.parAdise*
AnA & MaJa
rainbow =)
sweet-dz
photo girl
Peace designes : )
:) heheheheehe (:
Camera-Dz
!!Ana!!
Lida i Kiki
Ninchi and her life
....luda cura....
r0yaldesign =)
anasnoopygirl
x Special design x
Najbolji dizzevi!!!=)
US5 dizzovi =)
Suzycha
sweetspider
Ivana Peace
Music is life : )


Mawo videa...xD


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com



Koliko vas je trenutno na mom blogu???










subota, 05.09.2009.

Image Hosted by ImageShack.us

HeY svimaaaa dragim blogerima!!!!!
Nezzz kako da započnem ovaj post....
Užasno ste mi svi falili.
Prošlo je tako dugo vremena od kada nisam pisala....
Znam,mnogi se ljute na mene jer sam obećala....i prekršila obećanje
da ću redovito pisati postove i vraćati kommove....
Ustvari kada sam to rekla,lagala sam samu sebe.Znala sam da je to nemoguće uz svaki dan na praznicima u kojem mi je bila ispunjena svaka sekunda.
Pa ...što da vam kažem nego da mi je jako ŽAO i nadam se da ćete mi oprostiti....
Ali od sada,stvarno ću vam vraćati kommove....makar i odustala o bloga (neam u planu),vratiti ću svakome svaki ostavljeni komentar.
Što je bilo-bilo je.Vrijeme ne mogu vratiti,ali znam da je većina vas zatvorila blogove tijekom praznika...Nadam se da ćete ih barem sada otvoriti,da zajedno stvaramo nova prijateljstva.Od sada pa nadalje komentare vraćam koliko mi ostavite.
Bit će tu i nekih nagradnih igara, i svega....neka to ostane iznenađenje.
Uglavnom...
Vi meni davajte prijedloge o kojoj slavnoj osobi želite čitati na mom blogu.
Gibam ja sada....
E...i što se tiče dizza za sada ostaje ovakav....za dalje ću vidjeti.
Postove ću pokušati pisati redovito (nadam se da će to biti moguće uz školu).
Pa...što reći nego neka blogomanija počne!
Uživajte i zabavljajte se čitajući moje postove.
Veeeeeeeeeliki pozdrav svima i veeeelika pusa!!!!
Suzanna : )))

P.S. Možete glasati zanmene...ista ikonica na istom mjestu.Kada vam uđe,kliknite na moj glas,i javite mi da dobijete 15 kommova (samo u brojkama!!!)

sretan



| Komentiraj (586) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.