survivoronline

subota, 25.08.2007.

Prva epizoda

Sada su u tijeku prijave za Online Survivor 2. Klik za prijavu!
U ovom postu slijedi priča iz prošlogodišnjeg Online Survivora.


UVOD
Počinje Online Survivor, internet verzija popularnog američkog reality showa. Okupljeno je 16 natjecatelja različitih dobi, iz različitih krajeva Hrvatske. Igrači su podjeljeni u dva plemena, u svakom po 8 osoba. Plemena će se međusobno natjecati u nizovima različitih natjecanja preko svojih računala. Kao lokacija igre određen je Egipat, što će se kao motiv provlačiti kroz mnoga natjecanja. Gubitničko će pleme glasovima odlučivati koju će osobu iz svoga plemena izbaciti iz igre.
Igrači će svaku epizodu izlaziti iz igre, jedan po jedan, te će se njihove socijalne, natjecateljske i strateške vještine staviti na kušnju. Na poslijetku će ostati jedan, posljednji Survivor koji će osvojiti nagradu od 1000 kuna.
Prvo pleme je Mesha (što znači „vojska“), a drugo Hetep (što znači „mir“).

HETEP
john_constantine (m) 22g HRVOJE
Maja (ž) 20g MAJA
majstor_os (m) 21g DOMAGOJ
marta (ž) 19g MARTINA
poison_ivy (ž) 20g IVANA
silicana (ž) 25g ANA
Yaro (m) 17g ANDRO
Cersei (ž) 18g MARIJA


MESHA
Adrian (m) 21g VANJA
Eve (ž) 16g IVA
fobos&deimos (ž) 15g TENA
kristina (ž) 18 g KRISTINA
rainbow in the dark (ž) 20g KSENIJA
schoko bon (ž) 18g JELENA
vanus (m) 16g IVAN
Zlo (ž) 20 g JANA


RAZGOVORI
U oba plemena su otvorene teme s popisom sudionika raspoređenih po plemenima, što su natjecatelji iskoristili za prve kontakte. U Meshi su se međusobno prepoznali Adrian i Rainbow, koji se znaju od prije sa bloga:
ADRIAN: To Jelena, skupa smo!!!!!!!!!
SCHOKO: Pretpostavljam da si mislio na drugu Jelenu, al nema veze...
RAINBOW: hm s obzirom na to da sad vidim da smo dvije jelene, možemo ovako: zovite me Ksenija!


Ostatak razgovora se sveo na osnovna upoznavanja, koja će se pokazati bitnima u nastavku igre. Rainbow je tako probila led:
RAINBOW: studentica sam, nisam u vezi, najvažnija mi je iskrenost, u životu nemam neku posebnu strategiju, nego većinom reagiram impulzivno pa to često ne ispadne baš najbolje, škorpionka sam, ovisna o čokoladi bla bla
SCHOKO: brucošica sam na pmf-u. Nemam strategiju u životu... Opstanak mi je fora i ful me zanima kak ce ovo ispast...
ADRIAN: Imam 21 godinu, završio sam Ugostiteljsku školu, trenutno pohađam prekvalifikaciju za Programera a pararelno s tim i tecaj španjolskog. I tak, volim izazove, veliki sam avanturist, ambiciozan i iskren! Živio sam 10 godina u Njemackoj a ako Bog da, za 2 godine selim u Mexico na studij glume.
ZLO: Ja sam Jana oliti Zlo nicknameom. Student prve godine novinarstva i ljubitelj prirode i macaka.
KRISTINA: ja sam Kristina frizerka.. heh. premda me sram rec.al trenutno ucim taljanski i za 2 mj. upisujem u dopisnu gim. Na prekvalifikaciju pa na pravni nadam se.
SCHOKO: Ak Kristina pobjedi, svima free frizura, može?!
KRISTINA: Haha. Ma može!


U nastavku razgovora smo saznali da osim što se Adrian i Rainbow poznaju, da su Fobos i Eve dobre prijateljice, te da idu zajedno u razred:
FOBOS: Ja sam Tena... 2. sam razred jezične gimnazije... Iz Zagreba sam i živim u Zagrebu. Obožavam sve vrste sportova, pogotovo nogomet! Navijam za, naravno, Dinamo i Real Madrid. Životni mi je san postat sportski novinar... Nadajmo se da ću u tome uspijet... Prijavila sam se na ovo natjecanje, eto, da probam. Obožavam pretraživat internet i nadam se da bumo obavili sve zadatke...
EVE: inače, ja sam Iva, idem u razred s Tenom i inače smo jako dobre frendice, al bez brige... natjecateljski duh je kod nas aktivan i također obožavam nogomet...

Jesu li takva poznanstva dale tim ljudima stratešku prednost, ili su možda s druge strane postali meta drugim igračima, rano je reći.

S druge strane, u protivničkom plemenu- Hetep, stvari su tekle nešto sporije. Osjetno starije pleme, počelo se okupljati teže od svojih mlađih suparnika:
MAJSTOR: ajde, recimo da je ovo mjesto gdje ćemo komunicirati... dobro veče, ljudi!
JOHN: Ajde, narode, raz***ajmo našu konkurenciju.
MAJSTOR: ma raz***it ćemo ih, ženski umovi su na našoj strani, nadmoćni smo.
JOHN: No, nije valjda da sam jedini ovdje?
MAJSTOR: nisi, ja si kontam oće još ko doć, al imam neki osjećaj da neće.
JOHN: I meni se čini. Ma hoćeš čuti dobar vampirski vic?
MAJSTOR: ajde :)
JOHN: Tri vampira se oklade tko će popiti najviše krvi noćas. Prvi vampir odleti i vrati se za krvlju po usnicama. "Vidite li onaj tamo vrtić? E sada ga više nema." Drugi vampir odleti i vrati se za krvlju po obrazima. "Vidite li ono selo tamo? E sada ga više nema." Treći vampir odleti i vrati se sav krvav po tijelu. "Vidite li onaj stup tamo? E ja ga nisam vidio."
MAJSTOR: nije loš, ali je starrrr... pazi ovaj:
tata i retardirani sin gledaju tv... nakon nekog vremena tata kaze sinu: sine, dodaj mi cigarete..
mali mu odgovara: uzmi si sam..
tata si uzme i gledaju tako oni dalje kad opet tata: sine, dodaj mi pepeljaru...
opet sin: uzmi si sam...
nista, otac uzme, sjedne i gleda dalje i nakon nekog vremena kaze: sine, dodaj mi daljinski...
mali opet: uzmi si sam..
i tati do***dilo i kaze on malom: pa slusaj sine, ne mozes mi stalni govorit, uzmi si sam, pa ja sam ti tata, ja sam te napravil...
a mali: tooo, majstore... !!!
JOHN: Isus organizira posljednju večeru, ali prije večer kaže apostolima da donesu malo droge. Sveti petar donese malo hašiša, a isus pita judu: a što si ti donio, juda? A juda izvadi policijsku značku i kaže: značku, ovo je racija.

Tako je na neku čudnu foru pleme u kojem su došle samo dvije osobe bilo neobično nabrijano za borbu kao i za viceve.

Kasnije se okupio i ostatak plemena, te je tako sve bilo spremno za prvu borbu:
POISON: pocelo je pocelo,ima da ih rasturamo,konkurenciju..nisam
uspjela prije doci kad sam bila vani...od sada jedva cekam svaki novi susret...
SILICANA: bok. tek sam danas vidjela da je igra počela. nemojte mi zamjeriti.
MAJA: j.... nisam stigla ranije... da se evo i ja javim...
YARO: ajmo nasi!!!!!!


Tako imamo s jedne strane mlađe i komunikativnije pleme- Meshu i s druge strane poprilično raspoložen za borbu i nešto stariji- Hetep. Čiji će se pristup igri pokazati uspješnijim, vidjet će se već na prvom natjecanju. Slijedećeg je dana tako stigla i pošta koja daje naznake o prvom izazovu:

POŠTA #01
Na vama je hoćete li raditi jedan po jedan,
ili mislite da je tim više vrijedan.
Ovakve stvari vjerojatno niste učili u školi,
pa tko zna koristit druge izvore, nek izvoli.

Ovog puta je Mesha bila šutljiva što se tiče komentara, dok se u Hetepu razvila diskusija o nadolazećem natjecanju i izmjenjivanje ICQ i MSN brojeva.

NATJECANJE #01
Svaki natjecatelj je dobio svoj set od 5 pitanja, vezano za Egipat. Obzirom da je u igri 16 natjecatelja (po 8 u svakom plemenu), tako postoji 8 setova pitanja, te je po jedan set pitanja otišao u svako pleme. Znači, oba su plemena odgovarala na ista pitanja.
Prvo pitanje treba odgovoriti sa točno ili netočno.
Drugo pitanje ima 4 ponuđena odgovora.
U trećem pitanju traži se točan odgovor (bez ponuđenih).
Četvrto pitanje se sastoji od četiri pojmova s lijeve i četiri s desne strane. Treba ih točno spojiti.
Peto pitanje traži da se prepozna osoba sa slike.

Svi su dobili svoja pitanja preko privatnih poruka, te su dobili rok od 14 sati za rješavanje. Odgovore su trebali poslati natrag voditelju. Međusobno pomaganje je dozvoljeno, ali se nije smjelo odgovarati umjesto druge osobe. Pobijedit će ono pleme koje ima više članova koji su odgovorili točno na svojih 5 pitanja. Vremena je bilo dovoljno, a rješenje svih pitanja bilo je dostupno na internetu, samo su se igrači trebali potruditi pri googlanju.
No, da se stvari malo zakompliciraju, u igru je uveden twist. Naime, ne samo da će se natjecati pleme protiv plemena, nego će se i na neki način natjecati ljudi unutar svoga plemena. Poznato je da pleme koje izgubi, ide na Vijeće i mora izbaciti jednog svog člana. No, twist se sastoji u tome da će osoba koja prva točno odgovori na svoj set pitanja u ovom natjecanju dobiti tajni imunitet i neće moći biti izbačena na Vijeću. Jasno je da u pobjedničkom plemenu nikome neće trebati imunitet, pa se ovaj twist odnosi samo na pleme koje izgubi.
Tajni imunitet vrijedi samo na slijedećem natjecanju, a nakon toga više nema efekta. A obzirom da je riječ o tajnom imunitetu, pobjednik će informaciju primiti preko privatne poruke od voditelja, dok drugi neće znati tko je osvojio imunitet. Ukoliko osoba s tajnim imunitetom na slijedećem Vijeću osvoji najveći broj glasova, onda se umjesto te osobe izbacuje osoba sa slijedećim najvećim brojem glasova.

Očekivano je bilo da neće svi natjecatelji biti jednako uspješni u obavljanju zadatka. Obzirom da je ovo timsko natjecanje, bilo je i za očekivati da će si članovi međusobno pomagati. No, ipak su svi imali na umu da se i također bore za tajni imunitet unutar plemena. Tako je Zlo samostalno otvorila novu temu u kojoj su članovi Meshe raspravljali o pitanjima:
ZLO: E ovak ljudi, preporucam da ovdje napisemo sva pitanja kako bi mogli skupa naci odgovore.
SCHOKO: jel vam treba jos sto?!kaj od svega niste nasle?!
RAINBOW: koje je danas boje dres egipatske momčadi koja je prva nakon Al-Ahlyja osvojila egipatsku nogometnu ligu?
ZLO: Potrazi koja je nogometna momcad osvojila egipatsku nogometnu ligu nakon Al-Ahlyja. Onda kad imas ime, potrazi koji dres sada nose.
SCHOKO: ovak ja sam ti nasla da nose crveno majicu i bijele hlače kad su doma, a kad gostuju bijelo-crno, al nisam sigurna
KRISTINA: Za sad znam čak jednu pjesmu i jedan odgovor.. heh
SCHOKO: dajte saljite tko jos kaj treba?!pa da probamo zajedno:)
KRISTINA: ko je sklado egipatsku himnu... to nemogu nigdje na netu nac
RAINBOW: Words by : Salah Shahyn Music by : Kamal Attawyl
ADRIAN: E jel zna netko koliko se placa kazna za odbijanje služenja vojske u Egiptu?
SCHOKO: evo ga nasla sam -580!!!!!!!!!!!
KRISTINA: onda je to sve.. hala bogu....od kud je jeff sam iskopo sva ova pitanja
RAINBOW: bravo, schoko, ti si moj idol

Tako se u Meshi istaknula Zlo sa sposobnošću za organizacijom i Schoko koja je pomagala drugima oko njihovih zadataka.

Mesha je ispunila pet stranica međusobnog dogovaranja i pomaganja u prvom natjecanju. S druge strane, Hetep se ponovno pokazao sporiji. Ne samo da nisu otvorili posebnu temu gdje će se dogovarati, nego su iskoristili samo jednu stranicu teme za upoznavanje gdje su raspravljali o natjecanju:
SILICANA: jel treba netko pomoć? ja gotova
MAJA: ja imam problem
YARO: također....sve sam rijesio osim jedne osobe....koju nemog nać
SILICANA: svi imamo sliku. goglajte. parlament, vlada, dužnosnici i sl.
YARO: googlam cijeli dan a nemog nac sliku...!
POISON: evo ja gotova,poslala... uff,a ova slika opce nije bila teska

Također, Hetepovci si nisu međusobno pomagali, nego su više komentirali same zadatke i davali prijedloge kako doći do rješenja. Možda su im godine dovoljne, pa su na vrijeme pronašli svoje odgovore. Slijedilo je prebrojavanje njihovih odgovora.

Nakon ponoći, s istekom vremena za prvo natjecanje, stigli su i rezultati:
LJUDI KOJI SU PRIMILI ZADATAK
Mesha 78
Hetep 68

POSLANO ODGOVORA
Mesha 68
Hetep 48

BROJ TOČNIHUKUPNIH SETOVA PITANJA
Mesha 36
Hetep 04


Tako da su pobjednici prvog natjecanja, po kriteriju broja potpuno točnih setova pitanja- Mesha! Kod njih su čak 3 osobe točno odgovorile na sva svoja pitanja, dok u Hetepu to nije niti jednoj osobi pošlo za rukom. Ta činjenica jasno ukazuje da u ovom natjecanju nitko nije osvojio tajni imunitet, jer niti jedna osoba iz gubitničkog plemena nije točno odgovorila na svoj set pitanja. Dakle, na Vijeću je svatko iz Hetepa jednako ranjiv.

Reakcije nakon borbe bile su očekivano- oprečne. U Meshi je vladalo zadovoljstvo:
FOBOS: Jeeeeee... Ljudi... Pobijedili smo u prvom natjecanju!!!
EVE: Yuhu!!!!
SCHOKO: Tooooooooooo! Baš sam sretna!!! fakat super, bas sam si dala truda!! Mesha rulssssss!!!
KRISTINA: evo mene ljudi,došla sad s rođendana.. glavno da smo pobjedili.... još sam pijana.... idem spavat pa dođem poslije


Dok se s druge strane, u Hetepu onaj početno nabijeni entuzijazam naglo izgubio:
MAJSTOR: gadan je bio ovaj prvi zadatak... kakvi će tek biti sljedeći...?
YARO: bolje ne razmišljat o tom.


Dan nakon, došlo je vrijeme za prvo Vijeće. To je dan kada se izbacuje jedna osoba iz plemena koje je izgubilo na prethodnom natjecanju. Svi glasovi su tajni, dok se na kraju samo čita kome je glas upućen, ali ne tko je taj glas dao. Naravno, osoba ne može glasovati protiv sebe. No, s druge strane ukoliko osoba ne pošalje svoj glas na vrijeme, onda se to računa kao auto-glas. Osoba s najvećim brojem glasova ispada iz igre.

ISPOVIJED #01
Također, svakom Vijeću prethode i Ispovijedi, u kojima svaki član u igri privatno odgovara na postavljena pitanja od strane voditelja. Drugi igrači ne vide tuđa pitanja, ni njihove odgovore. Dakle, njihovi odgovori ne utječu na razvoj igre.
Razgovor je pokazao da se neke dublje veze nisu javile, nego da se neki oslanjaju na prethodna poznanstva. Iako su dojmovi većinom pozitivni, neki nisu krili svoje nezadovoljstvo:
PITANJE: Kako ti se sviđa tvoje pleme?
MAJSTOR: Ono, malo trulo, nisu ljudi bili baš online.
SCHOKO: Oni su dosta Survivor neuki, ali pozitivni i nabrijani, tako da mi to sve odgovara!
JOHN: Pa, majstor_os je dobar, ali ostale nisam baš previše upoznao da bi mogao reći.

PITANJE: Jesi li se upoznaola s nekim malo bolje? S kim?
EVE: Fobos & deimos mi je inače naj frendica, i razgovarala sam s Adrianom na MSN-u, a kristina i ja imamo neke zajedničke "poznanike"
ADRIAN: Jesam, s Eve i Rainbow in the dark.
SILICANA: nisam još dovoljno komunicirala s ostatkom da znam kakvi su oni.

PITANJE: Prokomentiraj ime svog plemena (Hetep=mirMesha=vojska).
JOHN: Meni dobro stoji taj napis Hetep – u stvarnosti sam miroljubiv čovjek, a nasilje obožavam samo u filmovima.
RAINBOW: mislim da smo jučer mi koji smo bili na forumu dok smo rješavali zadatak funkcionirali dosta dobro, tj organizirano kao vojska. Vojska po meni podrazumijeva timski rad, ali i individualizam, odgovornost, suradnju, borbenost, a to su po meni osobine savršenog tima.


Komentiranje natjecanja pokazalo je razlog zašto Yaro nije poslao svoje odgovore, dok je Rainbow ovo natjecanje uzela kao ozbiljni pokazatelj situacije u igri:
PITANJE: Prokomentiraj jučerašnje natjecanje.
SILICANA: u prvi tren sam mislila odustati jer sam se naživcirala, a onda sam zaključila poanta i je da se malo unezvjerim.
MAJSTOR: zasluženo smo spušili
YARO: natjecanje je bilo dosta tesko....al sve sam rijesio i onda zaboravio poslat... mislim da sam ja jedan od krivaca jer smo bzvz izgubili jer nisam poslao odg... ja i silicana smo se udruzili u prvom izazovu pa se nadam da ce tako bit i ubuduce...
POISON: jucerasnje natjecanje mi je bilo zanimljivo. nije bilo tesko jer je ipak bilo prvo,nismo ga prosli najbolje,ali treba biti optimistican i dalje cemo se vise potruditi.
RAINBOW: zapravo mi je čudno što jedna osoba nije primila zadatak, a jedna nije poslala odgovore. mislim da je to jako neodgovorno prema plemenu i mislim da ću, kada na nas dođe red, nominirati jednu od te dvije osobe.

PITANJE: Koliko si vremena uložio/uložila u zadatak?
SILICANA: 30 min za sebe, koji sat vremena za druge.
MAJSTOR: pola sata, onda sam odustao
ADRIAN: meni je sveukupno trebalo oko 45 minuta, jel to puno?

PITANJE: Što misliš, tko je najviše napravio za pleme na natjecanju?
ADRIAN: Schoko-bon.
RAINBOW: Definitivno je najzaslužnija schoko bon.
SCHOKO: Ja (baš sam skromna).


Iako je većina u Meshi istaknula Shocko kao najzaslužniju za pobjedu, ipak su neki imali i prigovora na njenu pomoć:
PITANJE: Je li ti netko pomagao pri rješavanju natjecanja?
RAINBOW: schoko mi je rekla da se radi o Pharaosima, pa sam gledala slike i vidjela zelene dresove, a ona mi je rekla da su crno-bijeli, tako da sam tu bila u dilemi, ali sam ipak izabrala točan odogovor.

PITANJE: Prokomentiraj svoj rezultat (individualni) na natjecanju.
KRISTINA: moj rezultat bio je ok. Jedino sam znala odgovor na pitanje koje sam krivo odgovorila al mi je , neznam sad neko reko da je njen odgovor za himnu točan 100%.

PITANJE: Što kažeš na to da si svome plemenu si dala neke netočne odgovore?
SCHOKO: Užas, jako sam ljuta, nisam htjela da tako ispadne, zapravo nisam niti znala da sam ih zeznula sve do sad. Nadam se da uopće neće obazirati pažnju, a ako da, nadam se da će shvatiti da nije bilo zlonamjerno. Jer stvarno nije!


VIJEĆE #01
Nakon toga je usljedilo glasovanje u Hetepu. Izdvajamo neke glasove, gdje glasači objašnjavaju svoje odluke:
POISON: (daje glas Marti) S njom jedinom nisam uspostavila neki kontakt,a i koliko sam zamjetila nema je bas na forumu.
YARO: (daje glas Maji) Jednostavno nije bila aktivna.....i to je jedini razlog... Pričao sam sa Silicanom i mislim da će i ona glasat za nju....
JOHN: (prvo daje glas Vanusu, pa mijenja u glas u Silicana) Neaktivnost.


Nakon što su svi glasovi stigli, i svi auto-glasovi uzeti u obzir, objavili su se rezultati. Ovako je odlučilo pleme Hetep na prvom Vijeću:
Prvi glas prima: Cersei
Drugi glas: Marta
Treći glas: Maja
Četvrti glas: Silicana

Znači, prva četiri glasa idu protiv četiri različite djevojke. Kako još ništa nije odlučeno, čitanje glasova se nastavlja:
Peti glas prima: Silicana
Šesti glas: Maja
Sedmi glas: Marta

Tako Silicana, Maja i Marta imaju po 2 glasa, a Cersei samo 1. Ostao je još samo jedan nepročitani glas:
Glas prima i time postaje prva osoba izbačena iz Online Survivora:
...
Maja!

S 3 glasa protiv, Maja je izbačena iz igre.
Nakon Vijeća, voditelj je dao svoj komentar na plemensku odluku:

KOMENTAR VODITELJA: (upućen Hetepu)
Maja je jedna od 4 osobe koja je iz vašeg plemena poslala svoje odgovore u prvom natjecanju, te je postignula 4 od 5 točna odgovora. Možda se nije javljala na forumu, ali je obavila svoj dio posla.
Mislim da je sada na vama da otkrijete koji su vam članovi bitni za pleme, a koji ne- jer ste upravo izbacili aktivnu članicu u plemenu s nekoliko neaktivnih članova.

- 18:26 - Komentari (11) - Isprintaj - #