Poruke za nju - Brzog datiranja

nedjelja , 23.12.2018.

Lepe i iskrene sms poruke za devojku koja je u srcu










Click here: Poruke za nju






Svitanja bez Tebe puna su praznine kad oblaci pišu tvoje ime a u kasnu noc kad grad utone u san ja samo cu zbog Tebe cekati novi dan… Za Tvoje snene oci bisere stavljam, svoje srce i dlanove i ovaj život Tebi darujem, neka bude zauvek! Covjek najvise misli na onog koga zeli zaboraviti… 319. Ljubav je u zivotu nesto najvise a ti si meni i od ljubavi vise.



poruke za nju

Ti si kao najdivniji slap ovoga svijeta, kao najviši vrh planine, kao najljepša livada bez granica. Shvatio sam da te volim onda kada sam počeo da te gledam ušima, a slušam srcem. Ja imam zelje-zelim te ljubavi!



poruke za nju

Tople i nježne riječi za curu - Jedan poljubac na lice tvoje lepo, spavaj srce moje, i jos jedan na usta tvoja lepo spavaj ljubavi moja. Zašto je sada tako zašto me prati tuga, moja je nestala nada, cekanja su postala duga.



poruke za nju

Ako me zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis, ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je!!!! Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti! Ako treba porusit cu mostove, unistiti proslost, otici u nepovrat samo zbog tebe. Baci kamen u vodu, dodirnut ce dno. Baci granu u vatru, izgorjet ce sva. Baci mene od sebe, umrijet cu ja. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci. Jebi ga, i dalje ne nalazim nista sto je sladje od tebe.



Volim te
Ako je grijeh to, Bog nek oprosti srcu koje je cijelog zivota cekalo nekoga kao sto si ti. Naravno nikad nije isto napisati čestitku nekom koga zbilja volite, ko vam zbilja znači nego nekom poznaniku. Srećom, poruke i citati za godišnjicu braka koje tom prilikom možete koristiti su brojni, pa vam mi nudimo poduži spisak originalnih citata koji će vam sigurno u toj prilici koristiti. Volim te ludo i jedva cekam da opet zaspemo zajedno cmok spavaj mi jos lepo. A kad svane sešće ti na rame i čuvati od sveg ružnog što donosi dan.

[Gaj sms oglasi|Sl burza poznanstva|Trazim djevojku za jednu noc]






Oznake: ljubavni, citati, za, nju

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.