subota, 18.02.2006.

Pasta...s tunjevinom!!!!

Ajjjjjjjme,kako ja volim pastu...s tunjevinom!!!! Savrsena je...Volim svakakvu pastu/osim s mesom/ i sve su savrsene,ali Ova? Ova je savrsena!!! Prvi put sam jela tu pastu prije godinu dana...I za to je zasluzna jedna majka..Majka ove kceri-> TIJA! Idem je sad jest..Mmmm..Tako jednostavno za spravit! I u tako kratkom vremenu! I masu te najede!Mmmm...Jedva cekam!!=))))
Evo se javljam,nisam dugo..Nedostatak svega...Nekako sam cudana u zadnje vrijeme..Svega se izdogadjalo..Al sve je po starom..Skoro! Puno razmisljanja,planova,ciljeva...Svega! Imam masu motivacije za zivljenje!=)) I za ic u skolu-za sto ti treba jaaako puino motivacije,ali cak mi ni to nije neki problem,bez obzira na ocajne ocjene,al nea veze!=) (pasta bila gotova,odmakla se od kompjurtera na dvije minute,posla po Pastu,i sad je sretna!Zasto?Zato jer jede Pastu!)
Vratimo se mi na "bitno"...Jedva cekam ljeto! Znam da ce bit super..Uvjerena sam...bas zbog tih silnih planova i svih finih stvari koje ce se izdogadjat..Can't wait!=)))
Imam jednu losu vijest koja se dogodila,zapravo prije dosta vremena i evo,sad sam je odlucila podijeliti s vama..moj najdrazi prijatelj je umro..Moj mis..Dobri Dobrisa..Plakala sam dugo vremena jer vam naprosto ne mogu opisat koliko je meni ono malo,divno,nevino i krhko bice znacilo..Krivila sam sebe sto je umro,ali izgleda da je to sudbina teska kriva..:( No more tears,nego sreca jer me toliko usrecio i uvijek razveselio kad bih ga vidila kako skakuce uokolo,ili se vrti oko zdjelice ko mali luudi manijak,ili jede,pije,ili kad bi se samo sklupco u malenu bijelu lopticu i spavo...Nevjerojatno stvorenje...I samo sam ga tri mjeseca imala...I to u jednom od naj razdoblja u zivotu...
Ovu pjesmu "Goodbye my lover" sam slusala kad je umro,i poklopilo se..Ne s dijelom o Loveru,vec o Friendu...:) /tako da ne pomislite da sam JA bila u VEZI s MISEM!/=) Divna pjesma,poslusajte je,a mene ce stalno podsjecat na dan njegove male i velike smrti....P.S.izbacila sam sve osim dijelova koji me na njega podsjecaju..
Evo Dobri Dobrisa,samo za tebe i nadam se da cemo se jednog dana opet srest...U drugom zivotu...mozda i u ovom...Ili samo u snovima...=))

GOODBYE MY LOVER...
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.

Shared your dream...

I know you well, I know your smell.=)
I've been addicted to you.

Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be..

I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.

I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep...

Od 23.10-20.01...

| 20:51 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>