nedjelja, 08.01.2006.

Svijet je opet mlad...

MUHA
Muho mala,tvoj je
ljetni ples
bezbrižne mi ruke
pokvario bijes.

Nisam li i ja
muha,tko da zna?
Nisi li i ti čovjek kao
ja?

Jer i ja
plešem,pjevam kao
ti,dok mi neka ruka
slijepa krila ne
slomi.

Ako je misao život,i
snaga i dah nama,a
nemanje misli,smrt
je sama,

onda sam i
ja,muha,sretan ko
ti,i u životu,i u
smrti...

Pazi ti ove pjesme kako je dobra!William Blake je napiso..Tek sam je neku vecer,u sick stanju,skontala..odusevljena sam!Nju recitiram na prijamnom ispitu..Moram!I u zadnje masu razmisljam o glumi i sretna sam!Stalno vrtim tu pjemsu,i citam je,glumim,i super mi je!Odlucila sam da cu sad provat upisat dramsku,u 7om mjesecu,barem da vidim kako je..Ne moraju oni mene primit,jer da me prime,ne znam bili isla,a da 4u godinu ne zavrsim u dubrovniku,nego u zabregu,preko ispita..Zanimljivo..Ma ne ocekujem apsolutno nista/lazem/,samo da vidim kako to izgleda..Ne mogu prestat razmisljat o glumi..divna je! A ipak je cijeli svijet pozornica..Nekome je crtani film/onima koji crtaju..pojedincima..:) Ovu zadnju recenicu zanemarite..da..
Praznici se odivijaju i iznad mojih ocekivanja..savrseni su! Ne znam jeli se pocelo dogadjat svasta u gradu,ili se meni cini..Ipak mislim da mi se svasta pocelo dogadjat u glavi,pa ljepse gledam na svijet..
Nova je prosla fenomenalno,puna svakakvih dogadjaja.U pon smo bili gledat narniu!!Ajme,film je super!Ja bih Aslana..Koji lijepi lav..divan je..uh!Bili na koncertu febre,gdje je isto bilo super,opet svakakvi smjesni dogadjaji..Iako mi nije muzika bila po volji,malo su grezi za mene,bila sretana,pa mi sve bilo po volji..;)) Sinoc isto bilo super,duuga svijetla noc..:)
Ma ne znam vise..smajlich fini mi je na licu..Bas je ugodan..Ja bih jedan *burek* od sira..haha..to me pucalo sinoc..I tako..
Eto,ljudi,saljem vam mrvice moje sretje,i morate ih cuvat,bar do sljedece nedjelje,jer idem u Utorak s Njafurom u Zabreg grad,vratjam se u Ned..Idem posjetit seku,butige i jos 1 jako zanimljivo mjesto..tj,2,al nea vezze..:) Ostajte mi fini,zdravi,pametni,i naravno SRETNI! Veliki pozdrav svima..

| 14:50 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>