subota, 12.11.2005.

Could you be loved...aaa:) and be loved....

Ahhh,new day! Fenomenalan day! Sretan day..i ja! Presretna..E,pa cijeli bozji tjedan je proso predobro,pun srece,rodjendana i kava...Meni je bio u pon,i super sam ga nekek proslavila..I ljudi su mi puno por poslali pa me jaako usrecili..Fakat volim kad se netko sjeti...I od moje 17.e godine,ja vise ne jedem meso..ni sunke,parizer...Osim piletine..Nju moram..zao mi je pilica,al jebiga..:( I danas idem na kavicu s jednom frendicom,koju nisam odavno ni vidila ni cula,i prije smo bile naj kad smo bile manje,pa mi je bas dargo zbog toga,e!:)
E,pa veceras vam ga slavim..Dosla je subota,i pijemoooo!:))) Nisam odavno..:) Skupit ce se nas 20ak,poci fino na gradac,gore zapit,onda pravac-ples,pa lazareti..
Samo jos ne znam di bumo spavali,ali i to cemo smislit..Valjda..Nekako..Ajme..
Gluma ide super!Jos se ljudi pridruzilo (:)),kao npr. jedna bolesnica,ali fakat!,koja ima *malih* problema s suzdrzavanjem svoje agresije,i netko koliko toliko normalan-chontic,i jedan prrredivan covjek,ah...:)
'Pomirila' sam se s jednom frendicom ili ti ga,napokon smo propricale,i sad je sve ockej.. i to je josh jedna dobra vijest!
I dobila sam boba marleya-njegov kipic,diiivan je!I dobit cu slijepu kartu iz zemlj. 3!! Jesuse,ne mos' vj... I tako..sunce vanka bas lijepo sija..i toplo je..i blizi se noc...dramica..
Eto,napustam vas i ostavljam ovu pjesmicu koju je napisala moja frendica da iskazemo pocast uvali...Onoj staroj..

ODA UVALI

Ulica izmjesanih mirisa,puna sjete proslig ljeta.
Puna zaborava i novih spoznaja,nova.
Ispod sebe cuva nase korake,zveckaje boca,opuske.
Upija nase pljuvacke,suze...
Radja nase misli i osmijehe...
Trazi novi zivot,nove generacije.Bolje,konstruktivnije.
A nas-autodestruktivce,cuva duboko u svojoj srzi.
Zarobljeni ocaj pod tek postavljenim plocama jeca iz dubine,
zeleci pobjeci s lanaca slobode...
Promjenilo se sve,cesta...
Nove generacije,nasmijene,vedrije...praznije...
Bili smo samo mi,
a sada smo sacuvani
pod debelim slojevima vruceg asfalta
i nasi pogledi se guse...
ljubav nestaje...

| 14:39 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>