petak, 28.10.2005.

Evo ti ga na! Jos jedan mj proso,i vec 28. doso!! Evo sam nasla vremena da napisem fino post,i razveselim se cinjenicom da je 28... Bas sam ga dosad lipo proslavila,nisam isla u skolu,posli u revelina,gdje sam se taaako lijepo obrukala,i tu bruku mogu stavit medju top 5...zasad...:)
Majka je posla u Barcelonu na kojih 5 dana sto znaci da sam slobodna!!(tata se ne konta)..tako da sam onda stalno vanka,ukljucujuci i dan i noooc..i sutra je party!!jej..otvaranje..jej..
E,i dobrisa je dobro..Zapravo suuper je!Pravi bolesnk od misa,samo skakuce i vrti se uokolo..Maniac! Ovom prilikom zelim se zahvaliti svojoj maijacici tiji koja je skupila snage i volje za prokljumicarit ga avionom da bi sletio u ovu divnu pripizdinu od grada zvanog dubrovnik..koji se lagano ispostavlja dobrim gradom..jedva cekam smajlije!!!thanx!!! Nista,samo da se javim,gibam van..Ipak je peeetak..jej..I veceras se pijucka..i slavi..i tako! I sretna sam ko...ko...ko..? Mis!!! jej.. kisssss svima!!!

Budućnost pripada onima koji vjeruju u ljepotu svojih snova...

| 14:50 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>