< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


blog je zajebancija...

Nešto o meni..

zovem se ivan...rođen sam 94 god...slušam rap...najviše volim svoju ninu, ne volim provesti dan a da ne napravim sranj* volim kda mi debilni starci daju da idem van...treniram rukomet u rk. zagrebu....i to bi bilo to....
Image Hosted by ImageShack.us













































































































petak, 28.12.2007.

TRENUTAK SLABOSTI..ILI??

A neam pojma šta mi je...malo sam popizdio sjedeći doma i slušajući stvari koje nisam trebao slušati..starci me opet nisi pustili da izađem malo..nedostaje mi nina..opet me raspizdio tovar(frane)..nisam si to trebao dozvoliti ali eto dogodilo se..namcor
opet je bio vani s ninom, ne samo s njom ali pošto je on u nju uvijek se razljutim..malo me iritira to što kada mene neam on je s ninom..hvata me neka bedara, šta god pokušao naprvaiti jednostavno ne ide..ništa nije u pokretu niti uzbudljivo..sjeo sam se na rub prozora i zamislio se..šta bi bilo da se sada bacim s krova??probudila bi se mačka ujutro bi me našli, zakopali i odmah preboljeli moj smrt..a možda i nenono..možda ipak nekome trebam, ali naravno nisam pizda da pobjegnem samo tako..ipak sam uvijek maštao o nećemu..sada pišem ovaj pomalo dosadan post..samo se žalim..sjedim i grlim bbb majcu koju mi je nina poklonila za božić a stvarno sam jadan ali jbg..došlo mi je da ubijem franu, pa sada još razmišljam šta da napravim da pređem preko toga i da se stalno grizem zato što zna da će se opet slićno sranje dogoditi ili da ga izbijem n amrtvo ime..a ne znam ni sam..razmišljam dali da pošaljem nini poruku..ali možda nije najbolje volje a i vec spava..a ništa idem i ja spavati sutra je veliki dan pred menom..ajde uživajte pusa...



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.