20

utorak

rujan

2011

Iskustvo jednog supertalenta



Supertalent se pokazao kao divno iskustvo i kvalitetno osmišljen sustav, unatoč mojoj prvotnoj skeptičnosti. Omogućio mi je dovoljno prostora i slobode za predstaviti se kroz pjesme i izvedbe koje su meni bliske. Okviri nisu unaprijed postavljeni, nego je svakom natjecatelju, pa tako i meni, omogućeno da se predstavim na svoj način.

Organizacija je izvrsna, a ljudi u njoj pristupačni, pozitivni i puni potpore. To je posebno došlo do izražaja u kritičnoj situaciji kad sam četrdeset minuta prije polufinalnog nastupa ostala bez klarineta. Uz svu tehničku podršku koju su bili spremni osigurati, priključila se i moralna koja mi je pomogla da izađem na scenu i dam sve od sebe u uvjetima u kojima sam se našla.

To je bilo, iako najstresnije, i najkvalitetnije iskustvo tijekom showa, jer sam uvidjela da mogu nešto pružiti ljudima i onda kada se svi prvotni planovi sruše. Tijekom natjecanja je prisutno jako puno stresa, odgovornosti i promišljanja, ali svatko tko želi pokazati svoje kvalitete mora se izložiti na taj način.

Moj cilj nije bio pobjeda na Supertalentu, nego predstavljanje većem broju ljudi, a mislim da je to potreba svih koji se nečim bave i trude dulji niz godina raditi na sebi i na svom talentu. Pobjeda mi je svakako pomogla u ostvarivanju toga u budućnosti. Potpisala sam ugovor s izdavačkom kućom Menart, imam priliku redovito nastupati pred većim brojem ljudi, a u ovom trenutku snimam svoj prvi album.

Sve te promjene u temeljima mijenjaju moj način funkcioniranja, sa sobom nose ogromnu dozu odgovornosti prema sebi i drugima, ali u isto vrijeme i veliku dozu zadovoljstva i sreće. Sigurna sam da bih jednako cijenila iskustvo Supertalenta i da nisam pobijedila, jer je samo sudjelovanje u Natjecanju, suradnja s divnim ljudima u organizaciji, upoznavanje profesionalnih glazbenika i izlaganje sebe u tako širokom kontekstu bilo posve vrijedno moje krajnje odluke da se osmjelim pristupiti showu i pokazati čime se bavim, što volim i što sam u mogućnosti dati od sebe u tom novom kontekstu.

Svakako bih svima koji se trude postići najbolje od sebe radeći nešto što vole preporučila da se osmjele, da imaju dovoljno hrabrosti i sabranosti i da iskoriste priliku kakva je Supertalent. Svim budućim natjecateljima želim puno sreće, posebno s njihovima instrumentima i ostalim rekvizitima ;), strpljenja te doze samokritičnosti s jedne strane i samopouzdanja s druge.

Mislim da bi se ovdje divno uklopila rečenica T.S. Eliota, na koju se i sama vrlo često oslanjam, a koja glasi: „Čovjek koji nije spreman nešto žrtvovati da bi postigao nešto drugo, ili će završiti kao mediokritet ili kao promašena osoba“.

Dragi ljudi, upustite se u ovo iskustvo i sigurno ćete od sebe dati nešto kvalitetno i dobiti nešto važno.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.