Kada šećem gradom...
-cure se okreću i bulje
-dećki se okreću i zvižde
-bakice se okreću i bulje
-dedeki se okreću i zvižde
-žene se okreću i otvaraju usta
-muškarci se okreću i curi im slina


Free Web Counter

Free Web Counter


svi me vole!
ja sam najljepša, najdivnija, najseksipilnija, najpametnija i najbogatija na svijetu!
đeparac mi je 50000 eura tjedno.
dobivam poklone svaki dan
manekenka sam.
od ponedeljka, 9.10 imam dečka!
Visok, zgodan, crn, zelenook, istetoviran, dugogodišnji prijatelj, Robie Williams!
naj frendice su mi Paris Hilton i Britney Spears
Pusa svima koji vole pop-mene!

Super sexy bitch

utorak, 24.10.2006.

Objašnjenje za prošli post:

na zadnjoj slici sam imala 14 godina.
na 1. slici u boksu je bilo ljeto, a i solarij je posrijedi.
eto tako!
samo ste ljubomorni!
baš ste ljubomorni!
mislite da ja to neznam? mislite li vi to?
najljepša sam!
najbogatija sam!
najdivnija sam!
najseksipilnija sam!


MOJ NAJVEČI IDOL JE BARBIE!
TAKO JE SAVRŠENA!


ja MRZIM metalce, pankere, rockere, hiphopere...
ja volim samo sebe!
sebe i pop!
sebe i britney!
sebe i paris hilton!
sebe i barbie!

ja! ja! ja! i ja!

to je MOJIH 5 riječi!
koje me najbolje opisuju!

ja sam super!
ja sam sexy!
ja sam bitch!

JA SAM SUPER SEXY BITCH!

Moje najdraže pjesme su:
Sometimes -Britney Spears
Stars are blind -Paris Hilton
Sexy back -Justin Timberlake


Ja jako volim svog dečka:

Robie Williamsa

Ja sam imala za dečka:

Justina Timberlakea
Eminema
Brad Pitta
Orlando Blooma
Johny Deepa


Ako me želite upoznati, ili se dopisivati s menom pišite mi na:

lidija077@net.hr

To je moja lažna adresa, kako me ljudi nebi prepoznali!

NAPALITE SE NA SLIKE DOLJE:

- 18:51 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
All about me and my perfect life

Music Video Codes by VideoCure.com
Mislim da je samo ovo važno


Veličina: 5
Što se još poželjeti može?

Ime: Lana
Dob: 17
Visina: 173 cm
Težina: 57 kg
Slušam:
Britney Spears;
Madonna;
Paris Hilton;
Prezirem:
Narodnjake;
Metal;
Rock;
Pop
Naj frendice:
Paris Hilton;
Britney Spears;
Sestre Olsen
Prezirem:
Angelina Jolie;
Severina
Moj tip muškarca:
visok;
zgodan;
plav;
plave oči;
mišići
Moj anti-tip muškarca:
štreber;
čelav;
pivski trbuh;
mršav;
metalac;
rocker;
panker