Kada šećem gradom...
-cure se okreću i bulje
-dećki se okreću i zvižde
-bakice se okreću i bulje
-dedeki se okreću i zvižde
-žene se okreću i otvaraju usta
-muškarci se okreću i curi im slina


Free Web Counter

Free Web Counter


svi me vole!
ja sam najljepša, najdivnija, najseksipilnija, najpametnija i najbogatija na svijetu!
đeparac mi je 50000 eura tjedno.
dobivam poklone svaki dan
manekenka sam.
od ponedeljka, 9.10 imam dečka!
Visok, zgodan, crn, zelenook, istetoviran, dugogodišnji prijatelj, Robie Williams!
naj frendice su mi Paris Hilton i Britney Spears
Pusa svima koji vole pop-mene!

Super sexy bitch

utorak, 10.10.2006.

Zadnji shoping u Berlinu, letim za London!

Hey podanici moji!
Dječice glupa koja mi nije ni do gležnja!
Jučer mi je s Robbiem bilo F-A-N-T-A-S-T-I-Č-N-O!
Vodio me u neki fini restoran u središtu Berlina!
Naručili smo jastoge i najskuplji šampanjac!
Neću vam reći kako se zove da ga slučajno vi ne poželite!
Došlo je do promjene plana!
Danas u 18:30 letim u London.
Morala sam u petak ali sam otkazala iz razloga što sam ovdje več posjetila gotovo sve robne kuće!
Bila sam još danas u Gucci-u i ova suknja je zadnje što ću kupiti u Berlinu ovaj mjesec!



Da,da,da,da,da....
Moram ja sad krenuti da se oprostim s Robbijem, vidjet ćemo se u Londonu tek u ponedjeljak!
Baj-baj!

- 15:34 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
All about me and my perfect life

Music Video Codes by VideoCure.com
Mislim da je samo ovo važno


Veličina: 5
Što se još poželjeti može?

Ime: Lana
Dob: 17
Visina: 173 cm
Težina: 57 kg
Slušam:
Britney Spears;
Madonna;
Paris Hilton;
Prezirem:
Narodnjake;
Metal;
Rock;
Pop
Naj frendice:
Paris Hilton;
Britney Spears;
Sestre Olsen
Prezirem:
Angelina Jolie;
Severina
Moj tip muškarca:
visok;
zgodan;
plav;
plave oči;
mišići
Moj anti-tip muškarca:
štreber;
čelav;
pivski trbuh;
mršav;
metalac;
rocker;
panker