Kada šećem gradom...
-cure se okreću i bulje
-dećki se okreću i zvižde
-bakice se okreću i bulje
-dedeki se okreću i zvižde
-žene se okreću i otvaraju usta
-muškarci se okreću i curi im slina


Free Web Counter

Free Web Counter


svi me vole!
ja sam najljepša, najdivnija, najseksipilnija, najpametnija i najbogatija na svijetu!
đeparac mi je 50000 eura tjedno.
dobivam poklone svaki dan
manekenka sam.
od ponedeljka, 9.10 imam dečka!
Visok, zgodan, crn, zelenook, istetoviran, dugogodišnji prijatelj, Robie Williams!
naj frendice su mi Paris Hilton i Britney Spears
Pusa svima koji vole pop-mene!

Super sexy bitch

ponedjeljak, 09.10.2006.

Ja sam F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-O!

Daaaaa!
Imam dečka!
Robbie Wiliams!
Neki dan sam se ševila s njim, i rekao je da sam bila odlična!
Jesam!
I onda me pitao za hodati, a ja sam naravno, pristala.
Več smo dugo godina u prijatelji, a u svakom muško-ženskom prijateljstvu ševa je obavezna!
Bila sam toliko sretna da sam opet išla u shoping, da ovdje, u Berlinu!
Čekajte da vidite kakve sam super stvarčice kupila!
Bila sam u Dolce Gabbana robnoj kući.
Ova minica mi je za danas navećer, izlazim s Robbiem:



A k njoj ću dodati ovu super sexy majčicu:



A kupila sam i gaćice....
Nisu tange kakve inaće nosim, ali stoje mi S-A-V-R-Š-E-N-O!
Pogledajte sami:



Kupila sam još jedan super sexy i super moderan kaputić u kompletu s minicom za poslovne sastanke,
jednu većernju haljinu i crnu majcu za po kući.
Nije mi baš ljepa jer je crna...
Mislim da ću je dati sobarici u hotelu....
Nije mi je žao, stajala me samo 450 eura.
Baj!

- 16:40 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
All about me and my perfect life

Music Video Codes by VideoCure.com
Mislim da je samo ovo važno


Veličina: 5
Što se još poželjeti može?

Ime: Lana
Dob: 17
Visina: 173 cm
Težina: 57 kg
Slušam:
Britney Spears;
Madonna;
Paris Hilton;
Prezirem:
Narodnjake;
Metal;
Rock;
Pop
Naj frendice:
Paris Hilton;
Britney Spears;
Sestre Olsen
Prezirem:
Angelina Jolie;
Severina
Moj tip muškarca:
visok;
zgodan;
plav;
plave oči;
mišići
Moj anti-tip muškarca:
štreber;
čelav;
pivski trbuh;
mršav;
metalac;
rocker;
panker