Draw Your Own Picture






Connect - Super pa...


Black Eyed Peas--L...





Draw Your Own Picture










Black Eyed Peas - ...


< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (22)
Kolovoz 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...KOMENTARI .... Da/Ne....

o meni


Get your Halloween clock


Club Penguin - Waddle around and meet new friends!
ime:erik
slušam :sve i svašta
god:12
volim:životinje,igrice,blog,sims 2 ...
ne volim:školu













LINKOVI:LINA
TIHANA
IVA
ANTONIJA
EDI





koja vam je najbolja humoristicna seria na RTL-u
korak po korak
puna kuca
malcolm u sredini
dadilja
reba
  
pollcode.com free polls








Webfetti.com


utorak, 16.09.2008.

:::::::::.....:::::.utorak je sadddddddda::.:::::......::::::.

danas je utorak ujutro ova zmija(PITON)tj.profesoricapuknucucjelu noč sam pisao zadaču poludio sam pogledao sam u rješenja i sve je bilo točno do k nije došla profesorica i počela mi govoriti da je nepotpuno i stavljati ove upitnike ??????.burninmadova iz tehničkog je tako-tako ali priča tako glasno da je se niš nerazumjeblablaU petak idem u Zagrebhrvatskasa geografskom i još negdje čemo iči mislim u zadarbelj!danas je trnutak istine na novoj tv to još nisam gledao pooozwaveda i još evo nove ankete !još jedan pozzzzwave želiš li znati kako se zoveš na japanskom evo jedne "tablice"gdje možeš vidjeti kako se zoveš na japanskom zatim svoje ime na japanskom ostavi u komentarima!npr.marko-rinkashimemo.
A - ka B - tu C - mi D - te E - ku
F - lu G - ji H - ri I - ki J - zu
K - me L - ta M - rin N - to O -mo
P - no Q - ke R - shi S - ari T -chi U - do V - ru W -mei X - na Y - fu
Z - zi
ostavi svoje ime na japanskom u komentarima



~ HaTe ScHooL KoMeNaRi (3) ~ Printaj A> ~ =) ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.