Blogoslužje

01.11.2004., ponedjeljak

r.e.s.p.e.c.t...find out what it means to me...

At last.
Pjesma od Ette James. Cvil guud violine...klasik...
Apropos violina...Ona iritantna reklama od T mobilea (sa ona tri tona koja se ponavljaju u raznim agregatnim stanjima i situacijama)..E, ono kad kao na kraju reklame "slušaj šta imamo" bend prži, u pozadini se čuju i violine koje peru "tepihe" (da se izrazim "stučno" hehe), a violina nigdje na reklami..Samo momčići koji sviraju u garaži. Kakvo prodavanje muda pod bubrege.

Fala bogu osjećam se smireno. Čak i bez Norme i ostalih (re)laxativa. Prebacila sam neke obaveze na druge (što je u biti i bio njihov posao al sam ga ja radila), i Mr.Man me smiruje ko indijski štapići ;)
Definitivno potvrđujem da se stres najbolje ispucava sexom, valjda se zato ševimo ko zečevi zadnjih par dana. Živio ti meni, Mr. Man ;)

Moj pokušaj mjenjanja karijere je prošao 50:50 uspješno. Dobila sam kolumnu, što znači da ćete ove moje pizdarije čitat, a možda nećete ni skužit da je to vaša i naša SuperMiki. Samo ću reći da nije Playboy u igri, hehe. Polovičan uspjeh dugujem tome kaj sam rekla uredniku da nemrem sjedit svaki dan u uredu od 10-18h (fucks, ispiti, još milju pizdarija...). Al neka, možda je tako i bolje za sad (uspješan self-help tješenja ili sam zbilja u pravu?? heh)

Moji su danas otišli na groblja izvan ZGa...Ja sam ostala doma jer su išli i posjetit dio rodbine koje jednstavno ne volim. U životu su puno povrijedili moju mamu koju nisu nikad prihvatili u obitelj (imaju preglupe razloge) a ja takva sranja ne pušim, pogotovo ne od priglupih malograđana. Tak da ih ne poštujem kolko je crno pod noktom, pa onda zašto bi im išla u posjetu?! Moja majka, Naivnjara i Dobričina (u daljnjem textu, "NiD") me još poprijeko gledala danas ujutro, da zakej sam takva...Al zbilja nema kod mene cici mici. Ako me netko sustavno zlostavlja, znajući da je u krivu i da je bezobrazan, ne jebem ga pola posto. Sljedeći tjedan ću dat Mr. Manu 50 kuna za bengu da me fura dedi na grob, kojeg jedinog poštujem i volim od cijele te familije...

"Top 3" najgorih stvari koje si rodbina dopušta:
1.) ogovaranje
2.) predbacivanje "A sad se dolazi, jel da?? A di si bila kad smo te zvali....??" etc.
3.) žicanje usluga iako te nisu nazvali godinu dana, samo zato kaj ste rodbina

Najbolji primjer je moja sestrična koja me je zamolila da joj dajem instrukcije iz engleskog (2x tjedno po 2 sata) bez ikakve nadoknade (nisam ziher da bi rekla barem "Hvala")... Hej, pa ja to radim za lovu. Nije da bi joj naplatila, al bogamu, barem da je simbolično rekla "Dat ću ti neki sitniš, barem za tramvajsku kartu"... Čisto, reda radi. Ljudi misle da je to sam tak, da ja imam svo vrijeme svijeta, da sjedim na dupetu i čekam da mi neko uleti sa takvim zahtjevima. Yea right. Neću bit "NiD". A-a.

Možda ispadam sitničava, al barem nekakav respekt, barem malo..to je moj jedini zahtjev.

Tematska pjesma dana:
Aretha Franklin - Respect

- 13:40 - A ja nato... (6) - Štedi tintu - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Propovjedi i ostalo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Nevjerojatno, ali istinito.
Dabogda se ne vratio

Gruv do bola


Joe Pesci - Take Your Love And Shove It


Skroz - Srušio sam stan


The Hives - Antidote


Slydell - Cadillac


Common - So cool

SuperMiki u raljama ICQa
136831056