Blogoslužje

23.10.2004., subota

Šlaparenje, volume 1.

Kupite mi šlape.
Ja sam se (ovaj put to i službeno objavljujem) nepovratno popapučarila. Išla Miki u Jabuku na promociju Pun Kufera a Mr. Man nije mogo (nije da nije htio, splet neugodnih okolnosti)..Inače bi u takvim situacijama di solo izađem van bila potpuno opuštena i osjećala se najugodnije. Ipak, tam je bilo najmanje 20 ljudi koje znam i s kojima mi je uvijek ugodno razmijenit kurtoazije i zajebancije.
Ovo je jučer bilo koma. Pričam s nekim i non stop mi neš kucka u glavi: "This is not right. Nekaj mi fali" ili "A u kurac, zakej sam ja opće tu umjesto da sam otišla do njega" ili "Ko bi mi mogao uletit s prijevozom i kak bi mogli iskombinirat da se vidimo"... (Miki naime, nema vozačku)
Tak da se nisam ni opustila ni previše zabavila, sve mi je nekak bila tlaka..Dal me prao guiltrip ili sam se jednostavno "ušlapila", neznam ni sama?

(digresija)

Jebem ti tuđe Marte i glupe idiote koji ti podmetnu nogu, pa na izlasku iz Jabuke ekipu počastiš sa dvostrukim axlom na mokri pod. A kaj je najgore, bila sam trijezna ko pop nakon mise. Jedna piva definitivno nije količina nakon koje bi samoinicijativno plazila po podu!!! Eh...nadam se da su se barem dobro nasmijali (a to kaj mene boli trtica nek im bude kao vječna opomena)

(back)

Imam kod sebe novi CD Ramireza. Još nisam dokučila jel se izgovara "ramIrez" ili "ramirEz"...Po španjolskoj gramatici, trebao bi im barem grafički naglasak na "i" al oni nemaju niš...Tak da me to malo zbunjuje (rest assured, to zbunjuje SAMO mene i još par propalih studenata španjolskog! Normalne osobe s tim baš i ne opterećuju..). Uglavnom, JEBEN JE ALBUM!! Kad to kaže cura koja NE sluša rock, znaš da to moraš provjerit. Al vjerujte mi na riječ, jeben je. Textovi, mjuza, produkcija (denyken ipak zna kaj radi)... Einz A..!!
Danas sam ih opet slušala na "repeat all", al još nisam skužila kak se ripa zaštićeni CD, tak da ću danas vjerojatno slinit Mr. Manu da mi to pokaže. Živjeli sposobni muškarci i smotane žene!! ;)

Malo sam tužnjikava jer je jučerašnji izlazak bio s "emocionalnim opterećenjem" i još uvijek ga osjećam, a danas sam odbila poziv na krstitke i pijančevanje jer moram štrebat...Nebu dobro...Mislim, ipak imam neki image na koji moram pazit...Kaj da se pročuje da odbijam tulumarenje???? Uff.. :P

Moja službena mentalna pauza od pola sata je istekla. Goodbye Internet, hello Semantika.
- 15:49 - A ja nato... (6) - Štedi tintu - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Propovjedi i ostalo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Nevjerojatno, ali istinito.
Dabogda se ne vratio

Gruv do bola


Joe Pesci - Take Your Love And Shove It


Skroz - Srušio sam stan


The Hives - Antidote


Slydell - Cadillac


Common - So cool

SuperMiki u raljama ICQa
136831056