Blogoslužje

22.10.2004., petak

Hey Miki you're so dumb!

Kolko možeš bit glup...?

Uložim trud da se pojavim na fucksu, da teta Ankica žigose moj index...
Dođem doma i shvatim da sam PRIJAVILA KRIVI ispit...i da sam žigosala krivu stvar...prijavila sam ispit koji sam položila na 2.godini...A jebemu...Sintaxa...Semantika...slično zvuči...S obzirom da mi je mobitel zvonio dok sam pisala prijavnicu, nije čudo na nisam napisala Neda Ukraden umjesto Super Miki...Tak da sam u ponedjeljak opet u Kući Boli ;)
Ovaj put ću se probat maximalno skoncentrirat...

Danas navečer je trebao bit girl's/men's night out...jedan od mojih prvih blogova je komentirao besmislenost istih, jer i ja i moje najbolje prije smo poprilično "za muško društvo" tak da neću trošit riječi da spljujem iste...Al reko, aj ako to tebe veseli dragi...
A ne, neću sad srat...skužila sam otkad sam sa Mr. Manom, da su takve večeri više nego potrebne...Tu se ispucaš brate!!! Moje prijašnje veze su bile poprilično bolesne (ili smo bili 24 sata skupa ili se OPĆE nismo vidjeli) tak da sam nekak shvatila da mi treba "day off" da sa svojom dragom M. ili sa A. pređem sve teme koje smo propustile u zadnje vrijeme...I vjerujte, to su samo teme u kojima se raspravlja o "spašavanju svijeta" ili o "političkoj situaciji u razvijenom zapadnom svijetu"!!... hehe...moš si mislit...

O čem vi raspravljate kad ste sa osobama istog spola?? Baš me zanima....

(digresija)
Uznapredovalo je godišnje doba..možemo raspravljat di ćemo za novu?! Meni se ne ostaje, kao i svake godine, na nekom trulom tulumu u nekom podrumu, nego mi se ide nekam van...Nemogu ko Geiša do NYa pa ću se morat zadovoljit nekom destinacijom u istočnoj/južnoj europi!

(back)
Samo sam htjela napisat kratki post sa konstatacijom..:

OŽUJSKO STRONG KICKS ASS!!! ;)
toplo se preporučam

- 03:29 - A ja nato... (6) - Štedi tintu - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Propovjedi i ostalo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Nevjerojatno, ali istinito.
Dabogda se ne vratio

Gruv do bola


Joe Pesci - Take Your Love And Shove It


Skroz - Srušio sam stan


The Hives - Antidote


Slydell - Cadillac


Common - So cool

SuperMiki u raljama ICQa
136831056