Blogoslužje

08.10.2004., petak

Stiletto Schtikle

Nisam ja za štiklu.
Kad se sve skupa zbroji....nosila sam ih, u cijelom životu, možda 5 dana.
Nisam tip žene koja nosi šosiće (za napredne: Na Štriku Se Suši Šareni Šosić...što brže izgovarat..hehe...takozvani "tounge twister")...nisam tip žene koja nosi štiklice...pogotovo ne stilleto čizme..

Moje "Štiklarenje" se svodi na:
- maturalnu večeru
- svadbe
- sado mazo igrice

I neznam koji mi je kurac bio prije 2 godine kad sam odlučila kupiti svoje stiletto čizme!! Kao, trebat će mi...U biti, bila je neka svadba u igri pa sam ih ubola da ne dođem u addidaskama i trapericama tamo među odjela i haljinice. Ajde, recimo da je bilo opravdano.

Jučer sam ih obukla jer je bio special occasion. A i nisam ih nosila dugo predugo (nakon proslave Nove Godine 2003. kada nisam mogla stat ko čovjek tjedan dana jer su mi utrnuli prsti jer sam imala stilleto na nogama 12 sati, nekak mi baš nisu bile prvi izbor!!)..pa reko, ajde Miki, vaj d fak not??!!

Štiklice su ko nekakav afrodizijak za muškarce..to sam skužila jučer...Nisam tip žene koja pati da bude u centru pažnje (ajde serem, paše mi to, al nije da ću radit budalu od sebe samo da me zamjete), al brate, što su me mjerkali od vrha štikle do tjemena. A meni to nekako smješno bilo jer kužim kolko je lako manipulirat pogledima. Ono, da nisam bila u štiklama, bila bi još jedna ordinary večer. Ovako je bilo malo zabavnije nego inače :)

Mi žene inače obraćamo pažnju na frizuru, šminku, svaki detalj, da sve bude u stilu ("jebote, pa neću valjda stavit plavo sjenilo i roza ruž ako sam obučena u narančastu majicu!!??" - i slične stilske eskapade!), a oni zapravo niš od toga ne kuže. Kad promjeniš boju kose, osim ako nije iz crnog u plavo, oni ni ne skontaju, pa kad ih pitaš: "Jesam ti drugačija danas?", blentavo bulje par minuta i onda kažu..."Kaj, imaš nove naušnice?!"...blahhh..

Većina mužjaka kuži one gigantske promjene, i većinom prate razvoj tvojih sisa i guzice. Znaju oni što valja :)
I zapravo, imaju pravo... Zamaramo se previše sitnicama, a u biti, sve što trebaš je obući štiklicu, navući minjak i grad je tvoj. Živi dokaz je Marina iz BB....Jebote, kaj bi se o njoj opće govorilo i pisalo da u 11h ujutro na sebi nema rupičaste čarape, štikle, minjak i minijaturnu majičicu?? Naravno da nebi. Cura je dosadna ko sat etike.

Sve ovo me doguralo do pitanja:
Kaj da obučem večeras?? :)
- 19:46 - A ja nato... (11) - Štedi tintu - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Propovjedi i ostalo

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Nevjerojatno, ali istinito.
Dabogda se ne vratio

Gruv do bola


Joe Pesci - Take Your Love And Shove It


Skroz - Srušio sam stan


The Hives - Antidote


Slydell - Cadillac


Common - So cool

SuperMiki u raljama ICQa
136831056