Free Counters
Free Counters
Prijevod

Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski








Intelektualna hrana

15.01.2005., subota

Adam i Eva

Eto mog prvog bloga. Stvarno ne znam što bih napisao,a kako je još zimsko vrijeme da se osvrnem na proslavu jedne prijašnje nove godine.

Po tradiciji u ponoć kad se izmjenjuje godina prvi koji će vam čestitati treba biti osoba suprotnog pola da bi imali sreće u toj godini. Meni se baš dogodilo da sam bio u nekim svatovima na samu staru godinu. I oko ponoći je trebao biti ples s mladom. U to vrijeme mobiteli nisu bili baš rašireni,a i sat nisam nosio,a baš me potjeralo mokrit. I odem ja u WC vidim nema nikog i baš kad sam počeo pišat začujem da svi u glas izgovaraju rimske brojke X,...IX,....VIII i skužim da to dolazi nova godina.
A baš sam krenuo s mlazom i znam da je bolno kad prestaneš pa sam povećao tlak izlaska urina,ali odbrojavanje je već bilo na III,...II,... Samo sam otužno spustio glavu i pogledao okoženog pljuvača u ruci i rekao mu... E pa sretna ti Nova. Rukovali smo se, a zatim se povukao u svoju pamučnu nastambu.
I bila mi je to prilično sretna Nova godina.

- 12:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

  siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kulen, sarma i filozofija