Pijesme jednog manijaka

ponedjeljak, 23.10.2006.

MALI ŽOHAR

Od samoga rođenja drukčiji je bio
voljeli ga nisu, ništa nije smio
a trebala mu ljubav da mu život spasi
pa što ako je gubav i otpadaju mu vlasi
nije kriv zato, uvijek bio je dobar
ponosan i hrabar, glupi mali žohar
znao je plivat koristeći glavu
a pjevao je pjesmu koja širi stravu:

Ja sam mali žohar
ko pokvaren kruh dobar
ručnik mi je mokar
moj je gorski kotar!

Sad smiju mu se svi, i termiti i mravi
ni dlake nema na ćelavoj glavi
bacili ga jednom sa jadranskog mosta
i onda je rekao:'' E sada je dosta! ''
mali žohar prestao je pušit mariuanu
skinuo par kila, krenuo u teretanu
'' Neće mene nitko
više zvati peder
za mjesec dana
bit ću Švarceneger! ''
kada je napokon dovoljno jak bio
otišao do mrava je i sve ih isprebijo
od tada ga zovu Prljavi Johnny
i svaki kukac Johnnyja se kloni
- 18:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.