petak, 21.04.2006.

You can take a picture of something you see...

Sestra mi je rekla da se o vjeri ne raspravlja, pa nemojte shvatiti ovaj post tako...
I nemojte se molim vas uvrijediti na ovo što ću sad napisati jer je to samo moje mišljenje...

Sve manje ljudi vjeruje u Boga.....bar one koje ja znam.
Meni se vjera odavno ugasila...moja baka mi ju je usadila kad sam imala 4 godine i vjerovala sam u Boga do možda trećeg razreda....i onda sam se zapitala.
Zašto toliko ljudi pati na svijetu? Zašto nevini ljudi uvijek stradavaju, a loši pobjeđuju? Zsšto se ovaj svijet pretvorio u ruglo u kojem možeš uspijeti jedino ako si bogat ili prijevarom? Zašto su ljudi postali tako površni? I na to još nisam pronašla odgovor. Pomirila sam se s tim, ali ne pokušavam biti takva... ali bojim se da ću postati.

Ljudi govore: Čudni su putevi Božiji. Možda i jesu, možda želi da naučimo iz svojih grešaka, ali mislim da su ljudi preglupi, i preslabi da bi uspijeli to, jer od tolikog učenja povijesti ljudi se nisu puno opametili...
Jer mi je jedna cura rekla kako se divi Hitleru i kako je on bio baš super. Mislim da ste shvatili poantu...

Sve te vjere: kršćanstvo, budizam, hinduizam, pravoslavna vjera... sve se svodi na isto.... i ako On postoji, ne obazire se ni na jednu vjeru, već je kombinacija tih svih vjera.

Čitala sam knjigu američki bogovi. Nemojte ju čitati, uopće nije zanimljiva, ali teorija tog pisca je da su sadašnji bogovi drukčiji od starih. On govori kako su sadašnji bogovi fast food, televizija, glazba, i slično... prosudite sami...

evo jedna najs pjesma....

Oh brother I can't, I can't get through
I've been trying hard to reach you, cause I don't know what to
do
Oh brother I can't believe it's true
I'm so scared about the future and I wanna talk to you
Oh I wanna talk to you

You can take a picture of something you see In the future where will I be?
You can climb a ladder up to the sun
Or write a song nobody has sung
Or do something that's never been done

Are you lost or incomplete?
Do you feel like a puzzle, you can't find your missing piece?
Tell me how do you feel?
Well I feel like they're talking in a language I don't speak
And they're talking it to me

So you take a picture of something you see
In the future where will I be?
You can climb a ladder up to the sun
Or write a song nobody has sung
Or do something that's never been done
Do something that's never been done

So you don't know were you're going, and you wanna talk
And you feel like you're going where you've been before
You tell anyone who'll listen but you feel ignored
Nothing's really making any sense at all
Let's talk, let's talk
Let's talk, let's talk


Rock girl

- 13:59 - trag onih koji su svratili (40) - trag na papiru - #

<< Arhiva >>