petak, 01.06.2007.

eh da je tuga snijeg, da se do jutra otopi ! ja ne bi mogao ni tad, ko što ne mogu ni sad, da te prebolim...

neman pojma koje je ludo vrime pa da me uvatilo da napisen ovaj naslov...
čas san ljuta, čas nisan...večeras san plakala, opet se vratila ona stara ranjiva jele, al jebiga mora se opet napravit novi oni stari oklop---moran i ja bit u kurcu, ne mogu ni ja bit stalno dobre volje...
važno da je tu uz mene bila jedna moja prija koja me oraspoložila ...
jedva čekan da dođe na net i da čujen novosti naughty...
u nedilju mi je krizma ... bilo je predobro !
hrane i KOLAČA ka u priči mmmmm njaminjaminjaminjami...
al zato ništa kasnije nisan mogla jest...
u nedilju je bilo ka slavlje...pozvana je bila rodbina, prijatelji obiteljski i moji prijatelji...
kasnije smo otišli na piće.
jedna moja prija se ulila i bilo je piševa samo takvih...
cilo je vrime govorila oćeš da ti mama kupi sladoled winkwinkwink...
možda to vama sad izgleda malo glupasto , al kasnije kad smo moj braco, ante i ja redali votkice skupa s njon i mi smo bili malo veseliji...
uslikali smo se doli kraj fibre (na bačama) , na tovarčiću po imenu joksim...
ja san sila na njega, a moj brat i ante su stajali do mene ka moji
zaštitari :)))...
kasnije su nas nosili po plaži...pivali smo ...baš san uživala...
sutra se doslovno ide bančit sa ekipon...nadan se da će bit dobro...

kad dobijen slike možda ih objavin, a možda i ne...al za početak evo van jedna moja slikica sa prijateljima koji su bili skupa sa mnon u govorničkoj, al su bili ode u splitu prije 20 dana pa smo se uslikali na bachama...
nadan se da ću i ja uskoro do njih u makarsku ...pusa svima

matino, ivana i ja

- 23:11 - komentari (10) - print - eh da je tuga snijeg, da se do jutra otopi ! ja ne bi mogao ni tad, ko što ne mogu ni sad, da te prebolim... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.