svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

Image and video hosting by TinyPic

DaM@_U_cRnOm

Opis bloga
................

heyyy heyy ljudi ovako vam ja izgledam....

myspace graphics

myspace graphics



ImE: IVANA
pReZiMe: NE ZANIMA TE
GoD:13
rOđEn@: 18.01.1995.
žIvIm: U MJESTU PO IMENU DRENOVCI

vOLiM:
SVE ŠTO VOLE MLADI...
.....MJUZU....PTIJATELJE..
......OBITELJ.....JEDNOG DEČKA..

mRzIM:
.....ŠKOLU....PROFESORE....
........UMIŠLJENE OSOBE....
.....MATEMATIKU....
.......ItD.....

Linkovi

B@yO
Ana
Tena

AnAmArIjA


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

rock



love


soo pretty









cute

cute

awww

cute

B&W COLORGiRL

so sickk.

cute!

CuTe CoUpLeS

marrina

emo

Live Life RETRO

crezy

*love*

kid kiss love

............


Custom Myspace Clock




punk

starke


Rose

black rose


black rose


love

Life.

tokio hotel


the cast


high school musical 2

life

PIJESME....


Spavaj kao da ne postoji sutra,
kao da nema jutra, spavaj i snivaj slatke
snove i sanjaj me noci ove!!!!!


Spustila sam suzu u ocean.
Kad ju pronadjes prestat cu te voljeti.


Srce moje ti u rukama drzis.
Pazi, moli te, da ga ne ispustis.


Sreca? Sto je sreca sada znam.
To je svaki susret s tobom, tvoj dah na licu mom.
Sreca?
Tvoj korak, tvoj glas, njezni poljupci kroz noc.
JEDNOSTAVNO - TI!


Sto da ti kazem, sto da ti pisem,
kad te volim koliko i disem.


Sve moje misli vrte se samo o tebi.
Kako sam do sada zivjela nije vise vazno.


Sve sto imam jesi ti, ne mogu te napustiti,
s tobom cu zauvijek biti
i samo cu tebe voljeti!


Sve te vise volim.
Svakog dana, svakog jutra.
Danas vise nego jucer
, ali mnogo manje nego sutra.


Svi su mi rekli da te zaboravim
, ali mi nitko nije rekao kako!!



Svidjaju mi se tvoje usne, samo toliko da znas.
Ali jos vise bi mi se svidio tvoj poljubac
koji nikako da mi das.



Svitanja bez tebe puna su praznine,
kad oblaci pisu tvoje ime... A u kasnu noc kad grad utone u
san ja cu samo zbog tebe cekati novi dan.



Svu moju ljubav cu ti dati, dok ne
bude iznad svih oblaka.
Ti si jedino na svijetu sto cu uvijek voljeti.



Tako male stvari cine zivot moj
, ali ono sto mi fali poljubac je tvoj, tako male
stvari cine zivot moj,
daj ponekad se javi - isti mi je broj!!!!



Te tvoje usne opojne jos
uvijek sanjam kako su me ljubile!




Ti imas divan pogled, ti imas divan osmjeh,
al najljepse su tvoje oci,
koje sanjam svake noci!



Ti imas nesto lijepo, sarmantno
, uzviseno, jedinstveno, nesto sto drugi nemaju
i ne mogu imati, ti imas MENE!!



Ti me pitas koga volim.
Evo da ti odgovorim. Brzo citaj velika slova.
Evo tebi odgovora!


;]

crezy

volim te


Various-Artists on 6Lyrics.com



Various-Artists on 6Lyrics.com



Various-Artists on 6Lyrics.com



1000 Oceans Lyrics




What Time Is It - High School Musical Lyrics



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

© DaM@_U_cRnOm





*milan nepopravljivo*



19.05.2008. u 16:02

| KoMenTari (0) | pRinT | PeRmaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.