Dara bubamara gole slike - Brzog datiranja

četvrtak , 27.12.2018.

Zabava










Click here: Dara bubamara gole slike






Imala je i vrlo dobre pesme. Dara je krajem prošle godine dospela u žižu medijskog interesovanja zato što su u novinama objavljene njene intimne fotografije.



dara bubamara gole slike

Ona je nakon ovog skandala tvrdila da je te fotke slala mužu Milanu Kesiću. Moj muž to razume i podržava me maksimalno. Suprug Milan je pored mene sve vrijeme. Prvi je popila na eks, a i drugi, da bi posle nekoliko čaša počela da zapliće jezikom.



dara bubamara gole slike

Zabava - Ona je nakon ovog skandala tvrdila da je te fotke slala mužu Milanu Kesiću. Sramota me je što je takva vrsta moje privatnosti izašla u medije, to mi je najstrašnije, jer to ne želim.



dara bubamara gole slike

Na naslovnoj stranici jednog domaćeg tabloida osvanule su fotografije na kojoj je Bubamara kao od majke rođena i to u vrlo seksi pozama. Ona je nakon ovog skandala tvrdila da je te fotke slala mužu Milanu Kesiću. Nastale su u mom stanu, u našoj spavaćoj sobi. Kada smo bili razdvojeni, ja sam njemu slala te fotografije. Pa svi to rade! Ne postoji čovek koji u svom mobilnom telefonu nema bar jednu fotografiju na kojoj je go. Ma svi smo mi rođeni goli, a to što Milan i ja radimo je ljubav, strast - rekla je Dara Bubamara tada i demantovala da je slala muškarcu sa kojim je varala svoga, sada već bivšeg muža. Nenad je onda zbog tih navoda podneo tužbu protiv pevačice za povredu ugleda i časti, a potom je i dobio na sudu. Pevačica se i ti povodom oglasila. Kad su svi od njega bežali kao da je šuga, ja sam bila uz njega. Nisam rekla da je on dao slike u javnost, ali jedan je od osumnjičenih. On je jedini koji je imao šifru mog telefona. On je iskompleksiran čovek, ceo grad zna da mi je dužan, čak je pozajmljivao pare od ljudi na moj konto. On je psihički poremećen. Bolje da ne kažem od koje bolesti se lečio, dala sam silne pare i bila uz njega tada. Prodavao je medijima moje slike. Nekad sam mu verovala, dala sam mu više od 100. A ovako su se Dara i njen kum Nenad provodili na jednom događaju pre tri godine dok je prijateljstvo cvetalo. Paparaco je uhvatio momenat kada Nenad sakriva Darine gaćice od fotoreportera povlačeći njenu haljinu.



Dara Bubamara gole slike i sexy poruke
Ako to zaista postoji, samo glavu gore i guraj dalje. Kako je krenulo, pevačicu ćemo više gledati golu nego obučenu. Milan Kesić nije želeo da komentariše suprugine fotografije. Najviše je brine činjenica da su joj ugrozile brak i da će je svi u porodici osuđivati. Toga, se pravca moramo drzati, i razumeti izlagace - reprezentere tog estradnog biznisa... Moj muž to razumije i podržava me maksimalno. Bolje da ne kažem od koje bolesti se lečio, dala sam silne pare i bila uz njega tada. Možda će i posle njih reći da nisu fotošopirane i da je ponosna na to kako izgleda! Prvi je popila na eks, a i drugi, da bi posle nekoliko čaša počela da zapliće jezikom. Ona je obajsnila da i njen suprug Milan Kesić šalje slične fotke njoj. Toliko je bio besan da nije sačekao da je vidi, već joj je svašta rekao u slušalicu.

[Hoteli crna gora all inclusive|DAME OD 45 PA NADALJE...|Albanka marihuana]






Oznake: Ovako, izgleda, Kum, Dare, Bubamare, kojeg, je, optužila, da, medijima, poturio, nježne, gole, slike

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.