nedjelja, 06.08.2006.

NAJDRAŽA ANJA - ISPRIKA

Miljiću moj ljubljeni!!!!!!!!!! ti znaš da je tvoja Markovinović malkoooo senilna pa stoga ne zameraj!!!!! Pa onada fafice moja jedina, moja najsočnija lubenice, moja najčokoladnija krafnice kod Šipca, najslađa trula višnjice, moja najzbunjenija fafice, moja najmutavija ptičice, moja najzgodnija sinkrica, moj flokiću, moja srećo ,moja zvijezdo, moja sve... Toliko si mi slatka i mala da sam te izgubila... Oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti, oprosti... Moja jeduna ljbav koju više nukad neću zaboravit... Moja PUSICAkisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.